Racer009 Geplaatst: gisteren om 06:44 Auteur Geplaatst: gisteren om 06:44 Op 10-2-2025 om 13:24, stevenvc19 zei: Ik ben van uit de buurt, dus als je wat meer info kan geven, engageer ik me graag Super tof! Laat maar weten wanneer het past, best met een beetje goed weer dan? Van waar ben je? Steve
trust Geplaatst: gisteren om 17:05 Geplaatst: gisteren om 17:05 10 uren geleden, Racer009 zei: Super tof! Laat maar weten wanneer het past, best met een beetje goed weer dan? Van waar ben je? Steve Ik gok op mechelen bij antwerpen 1 Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
D-box Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Als ik me goed herinner van vorige vragen gaat het over ITV4. De frequentie zit op een dubbele txp. De ene is horizontaal, de andere is verticaal. Het makkelijkste is om een blindscan uittevoeren. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 23 minuten geleden, D-box zei: De frequentie zit op een dubbele txp. Vertel..... welke transponders dan? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden ITV 4 is enkel nog in HD op 1 transponder : 28.2°E 6Astra 2E 11386.50 V 114 U.K. DVB-S2 8PSK 27500 2/3 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden D-box bedoelt dat die transponder frequentie 2 keer gebruikt wordt, 1 keer met Horizontale polarisatie en een keer met verticale polarisatie. De ontvangst luistert dan wat preciezer, wanneer de skew van je lnb niet optimaal ingesteld is krijg interferentie. https://en.kingofsat.net/pos-28.2E.php Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Racer009 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur terug, D-box zei: Als ik me goed herinner van vorige vragen gaat het over ITV4. De frequentie zit op een dubbele txp. De ene is horizontaal, de andere is verticaal. Het makkelijkste is om een blindscan uittevoeren. Maar ik snap er niets van, dit is latijn voor me! 5 minuten geleden, ceesv zei: D-box bedoelt dat die transponder frequentie 2 keer gebruikt wordt, 1 keer met Horizontale polarisatie en een keer met verticale polarisatie. De ontvangst luistert dan wat preciezer, wanneer de skew van je lnb niet optimaal ingesteld is krijg interferentie. https://en.kingofsat.net/pos-28.2E.php Lijkt allemaal simpel..
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 53 minuten geleden, Racer009 zei: Maar ik snap er niets van, dit is latijn voor me! Moet je ook vergeten. Is alleen maar ruis van iemand die maar iets roept. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Wel, de rode draad is, dat je wel ontvangst had, maar niet van ITV4 HD. Een deel van het probleem zal de afstelling van de schotel zijn geweest, een deel de door jou gebruikte satelliet ontvanger die de nieuwe transponder van ITV4 niet wilde inlezen, dan wel niet herkende dat die zender verhuisd was. Hopelijk kan @stevenvc19 je op weg helpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen