bellejt Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari als hij die kan locken dan komt de itv4 HD wel in orde Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari Ik ben voorzichtig optimistisch. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D-box Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari 10 minuten geleden, ceesv zei: Nee, voor de opgegeven transponder staat de polarisatie goed. Dit is niet de ITV 4 transponder. Laten we niet nog meer verwarring stichten. Sorry daarvoor, verwarring stichten is niet mijn bedoeling. In zijn vorige draadje maakte TS kenbaar dat hij geen verticale ontvangst heeft op de 11386 dus mijn conclusie is: of zijn Lnbf is defect òf hij heeft een bug in zijn ontvanger. En dat geklooi met een satmeter, ik heb nooit een satmeter in mijn handen gehad; Ik keek altijd naar de Q en de S op mijn ontvanger. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Wat een gehannes en geklungel allemaal. Ik hoop niet dat ik er nachtmerries van krijg. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari Nu nog hopen, dat de juiste lnb op de juiste satelliet wordt uitgericht.🙄 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Het is niet gemakkelijk zo iets op te lossen als de uitleg niet in makkelijke taal komt Laten we gewoon even wachten op de hulp die hem werd toegezegd en hij verwacht. 1 Thunderstruck AC~DC
Racer009 Geplaatst: 15 februari Auteur Geplaatst: 15 februari Ik zal eerst beginnen met 19.2 opnieuw te zoeken, staat deze dan goed qua parameters?
Racer009 Geplaatst: 15 februari Auteur Geplaatst: 15 februari En voor 28.2 heb ik volgende parameters
bellejt Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari begrijp je nu niet dt die 10714 niet meer bestaat of maak je er een spelletje van ? Dan houd het voor mij op om ondersteuning te helpen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari 22 uren geleden, ceesv zei: Bij Astra 1 is transponder 10714 niet in gebruik, daar ga je niets mee uitrichten. Ik kan het wel blijven herhalen, maar het komt niet aan. Succes met het uitrichten op transponders die geen signaal uitzenden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Racer009 Geplaatst: 15 februari Auteur Geplaatst: 15 februari 4 minuten geleden, bellejt zei: begrijp je nu niet dt die 10714 niet meer bestaat of maak je er een spelletje van ? Dan houd het voor mij op om ondersteuning te helpen Ik had deze instelling niet gesaved op de finder, sorry..
Toyota Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari (aangepast) Je zit in het verkeerde menu. Je moet signaal zoeken kiezen. Dus Return, dan 1 pijltje naar rechts OK. Dan kies je Astra1 met de pijltjes en OK. Daarna, als je op het pijltje naar beneden drukt, dan naar Freq, dan druk je pijltje naar rechts en kies je een TP frequentie. Voor Astra1 bv 11362 H 22000 Dan ga je de schotel langzaam draaien. Zorg er voor dat je in elk geval een richting hebt die zuidelijk is. De Astra2 komt later wel. Zorg er wel voor dat je direct op de LNB zit en de juiste LNB pakt. 15 februari aangepast door Toyota
Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari En sluit je signaal zoeker aan op de lnb voor Astra 1, niet op die voor Astra 2! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Toyota Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari (aangepast) Je hoeft niks te Saven, de meeste frequenties staan er al in. Zorg ook eerst voor de juiste elevatie. Finetunen komt later wel. Dus laat de satelliet instellingen voor wat ze zijn. 15 februari aangepast door Toyota
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen