Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari 4 minuten geleden, Toyota zei: Zorg ook eerst voor de juiste elevatie. Finetunen komt later wel. Maar zet als eerste de rails van de lnb's onder de juiste hoek. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Toyota Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Dit moet echt wel lukken. Elevatie en rail instellen, meter op Astra 1 en langzaam draaien. Niet de moeren heel los maar net genoeg los.
Racer009 Geplaatst: 15 februari Auteur Geplaatst: 15 februari 25 minuten geleden, bellejt zei: begrijp je nu niet dt die 10714 niet meer bestaat of maak je er een spelletje van ? Dan houd het voor mij op om ondersteuning te helpen Ik had deze instelling niet gesaved op de finder, sorry..
Toyota Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Je hoeft niks te saven. De meeste frequenties staan er al in. Ga naar signaal zoeken zoals eerder vermeld.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari Leuk, maar is geen transponder op astra 1. Deze transponder zit wel op Astra 2. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Toyota Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari (aangepast) 11494 is goed, dus laat maar zo even staan. Moeren iets aandraaien en dan rustig de schotel links rechts bewegen (eigenlijk niet draaien) om te zien of je nog links/rechts moet. Heb je het meeste signaal, dan gaan we aan de elevatie beginnen (boven/onder) 15 februari aangepast door Toyota
Moderator ceesv Geplaatst: 15 februari Moderator Geplaatst: 15 februari Wanneer zijn bedoeling is om Astra 1 te ontvangen, zit hij verkeerd. Hij kijkt nu naar een transponder die op Astra 1 niet voor komt. Het lijkt erop dat hij met de Astra 1 LNB nu naar Astra 2 uitgericht is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Toyota Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari Om zeker te weten dat je op de goede Sat staat sluit je ontvanger aan op de LNB en kies ZDF
Racer009 Geplaatst: 15 februari Auteur Geplaatst: 15 februari Ik stop ermee! Allen bedankt voor de tijd/info!
D-box Geplaatst: 15 februari Geplaatst: 15 februari 7 uren geleden, Racer009 zei: Ik stop ermee! Allen bedankt voor de tijd/info! Hoi Racer009, je schrijft vaak:"ik snap er niets van, dit is Latijn voor me" Je moet gewoon niet opgeven. En Latijns kan je ook leren hoor: Luctor et Emergo! Dat betekent:"ik worstel en kom boven". Succes, D-box 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen