tetron Geplaatst: zondag om 16:13 Geplaatst: zondag om 16:13 Hoe installeer je de app. voor de vu ultimo? Is daar een handleiding voor? Wil op afstand kanalen bekijken als mogelijk op mijn S22 of android tablet
Moderator ceesv Geplaatst: zondag om 16:21 Moderator Geplaatst: zondag om 16:21 Je installeert de app Vu+Player HD uit de appstore op je tablet of telefoon. Je zorgt ervoor dat je Vu+ ultimo verbonden is met je huisnet. Nu kan je thuis kijken op je tablet of telefoon. Dat is alles. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tetron Geplaatst: zondag om 20:28 Auteur Geplaatst: zondag om 20:28 Dat is gebeurd , Maar wat moet je verder invullen Ip ontvanger is gedaan. maar wat voor default player ? En moet je ook nog iets doen in de ultimo ?
Moderator ceesv Geplaatst: zondag om 20:41 Moderator Geplaatst: zondag om 20:41 Wanneer je de juiste app gedownload hebt zie je nu dit. Bij auto configuratie zou je ontvanger gevonden oeten zijn, anders moet je bij manual configuratie het ip adres van je Vu+ ontvanger invullen. Daarna kan je op "live TV" je gewenste zender selecteren. Default player zegt mij niets, dat is bij deze app niet van toepassing. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Ligt er een beetje aan, welke resolutie de android of tablet kan afspelen. Dat kun je in diverse images instellen als de box snel genoeg is voor on the fly transcoding. Ligt er ook aan of je OpenPli image of VIX of VTI draait op de Vu+ Ultimo. Daarenboven heb je een zogenaamde service app voor de Vu+ en als je die installeert uit het softwarebeheer kun je kiezen of je de GSTREAMER of FFMPEG wilt gebruiken. Maar daar zou ik niet mee gaan klooien, dat laat ik "default" dus zonder service app te installeren. Du hast Rammstein
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Bij mij werken de standaard instellingen prima, aan de box heb ik niets veranderd. Ik gebruik de laatste VTi software op mijn box. Op het android tablet heb ik de Vu+ Player HD app uit de appstore geïnstalleerd en een auto configuratie gedaan. De box werd herkend en ik kon op mijn tablet kijken. @tetron is niet mededeelzaam welke software hij op zijn box gebruikt, zijn opmerking over default player doet mij denken dat hij iets anders uit de appstore heeft geïnstalleerd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tetron Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden denk waar de fout zit , vu zit op de lan in ander ip range dan de tablet en Phone zal de vu is op wifi zetten
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Bij mij zitten de Vu+ bekabeld en het tablet op wifi, maar wel in hetzelfde netwerk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tetron Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden dat is het , moet wel hetzelfde netwerk zijn ,heb er 2 hier
Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Dat gaat niet werken. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) Inderdaad gaat niet zomaar werken of je moet ECHT gaan routeren maar dat is allemaal veel te complex voor huis tuin en keuken gebruik. Als je wel beeld hebt @tetron in het Openweb interface van de Vu+ Ultimo op de pC maar op de Aaifoon niet dan is het duidelijk. 1 netwerk ervan maken. 22 uren geleden aangepast door Tonskidutch blauwe tekst Du hast Rammstein
tetron Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden als ik web tv kies in open webif krijg ik plugin wordt niet ondersteund of naar televisie - icoontje tv - dan onveilige download geblokkeerd
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Maak er geen drama van, maar dan zit ook je pC niet in hetzelfde netwerk als de Vu+ Du hast Rammstein
tetron Geplaatst: 20 uren geleden Auteur Geplaatst: 20 uren geleden Laptop connect ik met de vu ,dat gaat snel .ip adres vu.
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Is een speciaal geval waar veel meer informatie en gegevens van jouw voor nodig zijn om erachter te komen wat spaak loopt. Kan ik dus niets meer over zeggen. Standaard werkt het altijd met app op telefoon of via webinterface. Du hast Rammstein
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen