Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:
1 uur terug, tetron zei:

als ik web tv   kies in open webif   krijg ik     plugin wordt niet ondersteund 

of naar televisie - icoontje tv - dan    onveilige download geblokkeerd 

Dat is niet relevant voor het gebruik van de app op je telefoon.

Daarvoor zijn geen aanpassingen of instellingen nodig op je telefoon.

Webtv op je box staat los van kijken op je telefoon.

Gezien je box in een ander netwerk zit en het onduidelijk is welke software je nu op je telefoon en box hebt staan is het gissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

box zit  nu op zelfde netwerk  .    software vu en samsung  - S22  aller laatste 

gebruik open pli 

PLi-OE Firmware versie:OpenPLi 9.1-release (2025-01-22-release-9.1)Kernel versie / stuurprogramma datum:3.14.28-1.12 / 20190424 

Geplaatst:
23 minuten geleden, tetron zei:

box zit  nu op zelfde netwerk

Een vraag terloops: Waarom 2 netwerken

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:
30 minuten geleden, tetron zei:

box zit  nu op zelfde netwerk  .    software vu en samsung  - S22  aller laatste 

gebruik open pli 

PLi-OE Firmware versie:OpenPLi 9.1-release (2025-01-22-release-9.1)Kernel versie / stuurprogramma datum:3.14.28-1.12 / 20190424 

En wat werkt er nu niet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb geen idee waar je het ni over hebt, dit was je vraag, nu heb je het plotseling over iets totaal anders.

Nogmaals , op je Vu+ installeer je niets, op je telefoon installeer je deze app.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vuplus.androidtv

Op 9-2-2025 om 17:13, tetron zei:

Hoe installeer je de app. voor de vu ultimo? 

Is daar een handleiding voor? 

Wil op afstand kanalen bekijken als mogelijk op mijn S22 of android  tablet 

Geplaatst:

Als ik nu die beschrijving en antwoorden nog eens lees zoek je eigenlijk naar zo'n tool als wireguard op de Fritz router om veilig te kunnen verbinden uit het WAN naar je thuisnetwerk en dus het IP adres van je Vu+ kan aanroepen.

(WAN world area network)

OpenVPN is niet veilig genoeg op de Vu+ qua beschikbare versie.

Good To Know You

Curtis Stiger

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen