dream timmy Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb gisteren ons abbo basic light gewijzigd naar basic. Dit ging onmiddellijk heb ik gemerkt want ik kon extra zenders direct ontvangen op de app op mijn smartphone Helaas op de tv via de Vu+ krijg ik bij de nieuwe zenders nog geen beeld. Moet ik iets nieuws installeren of aanpassen aan de VU+ solo?
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden sommige zenders zijn enkele op de TVV receiver via internet te bekijken maar heb je ook eerst een nieuwe manuele zender scan uitgevoerd op je Vu+? Teiko Lyle Mays
jeevanhoof Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 59 minuten geleden, dream timmy zei: Ik heb gisteren ons abbo basic light gewijzigd naar basic. Dit ging onmiddellijk heb ik gemerkt want ik kon extra zenders direct ontvangen op de app op mijn smartphone Helaas op de tv via de Vu+ krijg ik bij de nieuwe zenders nog geen beeld. Moet ik iets nieuws installeren of aanpassen aan de VU+ solo? Je kaart krijgt om de zoveel tijd de neiuwe gegevens toegestuurt als je afgestemt ben op de Vlaamse zenders. Het kan dus wel een uurtje duren. Vraag anders een heractivatie van je kaart, en je reciever voor een uurtje op één zetten dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden hij heeft dat gisteren ge Up grade... als om 10 uur sanderendaags dan nog geen beeld is lijkt het eerder op interactieve TV zenders die per Vu+ niet functioneren welke zenders zijn er nu bijgekomen @dream timmy ? Teiko Lyle Mays
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Kaart even uit de ontvanger halen en daarna terug stoppen in de ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden In geval van OScam kun je in de WebIF de rechten van je kaart inzien. Voor Basic geldt PBM 84000000. Basic Light heeft PBM 82000000. Staat hij nog op Basic Light dan even afstemmen op VTM HD en een uurtje wachten en NIET zappen… 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden oude berichten check van @dream timmy, het is oscam, goed dat je het op die manier kunt checken dus. Teiko Lyle Mays
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen