jeevanhoof Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Als je Pli installeert krijg je normaal een werkende OSCAM voor TVV geïnstalleerd. Welke kanalen werken niet? Alle TVV kanalen, of enkel de extra kanalen? Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
dream timmy Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 3 uren geleden, ceesv zei: Maar de vraag is, heb je oscam geconfigureerd voor TVV? Alleen oscam op je ontvanger installeren gaat niet werken.Je zal de lezer moeten configureren voor TVV. hoe dat juist moet weet ik niet. ik heb TV Vlaanderen wel werkend maar niet alle zenders van BASIC abbo zijn zichtbaar. ik zie wel als ik naar een zender kijk die zichtbaar is met basic light dat als ik keer Ok knop in de linkerbovenhoek Basic light komt te staan met frequentie enz van die zender. Dit is ook zo als ik op een zender ga staan die zichtbaar is vanaf baxic abbo. Het rare is dat bv zender History, love nature, disney xd hd, nickelodeon van abbo Basic wel te bekijken zijn en Crime-invenstigation, DAZN pro leagua , ,sport 10, .... van basic niet te bekijken zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden De reden daarvoor is je al uitgelegd. Ook hoe je dat kunt oplossen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 41 minuten geleden Geplaatst: 41 minuten geleden De IPTV zenders kunnen met de TV-Vlaanderen App worden bekeken. Sport10 kan middels ‘mapping’ ook op de ontvanger bekeken worden. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen