Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je Pli installeert krijg je normaal een werkende OSCAM voor TVV geïnstalleerd. 

Welke kanalen werken niet?

Alle TVV kanalen,  of enkel de extra kanalen? 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:
3 uren geleden, ceesv zei:

Maar de vraag is, heb je oscam geconfigureerd voor TVV?

Alleen oscam op je ontvanger installeren gaat niet werken.Je zal de lezer moeten configureren voor TVV.

hoe dat juist moet weet ik niet. ik heb TV Vlaanderen wel werkend maar niet alle zenders van BASIC abbo zijn zichtbaar. ik zie wel als ik naar een zender kijk die zichtbaar is met basic light dat als ik  keer Ok knop in de linkerbovenhoek Basic light komt te staan met frequentie enz van die zender. Dit is ook zo als ik op een zender ga staan die zichtbaar is vanaf baxic abbo. Het rare is dat bv zender History, love nature, disney xd hd, nickelodeon  van abbo Basic wel te bekijken zijn en Crime-invenstigation, DAZN pro leagua , ,sport 10, .... van basic niet te bekijken zijn.

• Moderator
Geplaatst:

De reden daarvoor is je al uitgelegd.

Ook hoe je dat kunt oplossen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De IPTV zenders kunnen met de TV-Vlaanderen App worden bekeken. Sport10 kan middels ‘mapping’ ook op de ontvanger bekeken worden.

IMG_2399.png

IMG_2398.png

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Bedankt, dus die DAZN zenders zijn alleen via de TV Vlaanderen boxen te bekijken, jammer. Zal me eens verdiepen om die motors 10 werkend te krijgen. 

Welke OScam neem ik beste om de rest van TV Vlaanderen werkend te krijgen, ik heb gemerkt dat sommige zenders van de basic light nu niet meer werken in openpli die voordien wel werkte met VTI en CCcam?

Geplaatst:
Op 12-2-2025 om 11:10, Tonskidutch zei:

lijkt het eerder op interactieve TV zenders die per Vu+ niet functioneren

en de zender die misschien wel lukt is Sport10 en niet motors 10

Dat had je ook geweten als je eens gezocht had op dit forum inzake TVVlaanderen en DAZN.

Golden Silence

Pat Metheny, Pianoramix, Three Four Tiro

Geplaatst:

Deze regel toevoegen in oscam.dvbapi voor Sport 10

M: 1818:00006C 0100:00006C

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
9 minuten geleden, Mojo zei:

Deze regel toevoegen in oscam.dvbapi voor Sport 10

M: 1818:00006C 0100:00006C

Bedankt, ik ga eens opzoeken hoe dit moet gebeuren en probeer ik het zo eens en heb ik die zender al.

De rest stream ik dan wel van smartphone met tv vlaanderen app naar de TV met chromecast (ik heb nog geen smart TV) ☺️

Nog juist zien uit te zoeken waarom niet alle zenders van het vorige basic light abbo niet meer bekeken kunnen worden onder openpli en oscam.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb die lijn toegevoegd en nu werken er een paar zenderlijst die ervoor niet werken zoals History, Dazn pro league 1 NL, sport10, maar nog niet alles zoals crime investigation, Nick Jr, Dorcel TV HD, Hustler TV...

Bestaat daar ook een regel voor om toe te voegen?

aangepast door dream timmy

Nee, deze draaien alleen in native Nagra modus. Dus met CAID 1818… Of met de witte Nagra module waar je losse kaart in kan…

IMG_0659.jpeg.e9bcbd1f4f204d36b5cfa3f5a9510eff.jpeg
(voorbeeld van een Canal Digitaal kaart in Nagra modus)

Dorcel is een Viaccess only zender. Die ga je noch in Seca noch in Nagra modus zien..

Een vriendin lost de noodzaak voor deze zenders op…

aangepast door Mimisiku
Extra Info

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:

Hustler tv zou toch moeten werken. 

Ben je zeker dat je de juiste versie hebt.

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Hustler weet ik eerlijk gezegd niet. Weet alleen uit info dat de ‘pretzenders’ naar Nagra zijn gegaan toen ze ook uit de Canal+ App zijn gehaald. Weet van insiders dat een aantal in ieder geval niet meer opengaan in Seca… Ben toevallig net een hybride box aan het testen met de witte Nagra module + kaart. Daar zit een basis abo op dus geen extra zenders…

Heb je echt beeld op Sport 10 met de mapping want ik dacht juist dat die geen seca mode meer had?    DAZN werkt nog met mapping inderdaad.  Hustler is gewoon seca mode dus dan staat erotiek op je kaart uit waarschijnlijk. Dat zul je wel ergens kunnen wijzigen bij TVV. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ja, zowel Sport10 als DAZN 1Pro werken via mapping

IMG_2405.thumb.jpeg.6999d0925158ef1eced8933dbe4c7e06.jpegIMG_2404.thumb.jpeg.9ffa8020983d0b6ac6fba752c37f7e3b.jpeg

Geplaatst:

Sommige zenderlijst zoals hustler werken terug, had bij de configuratie van de schotel 2 lnb s omgewisseld. Bij Crime investigation, duck tv, dorcel tv, geen beeld alsook van retro music wat basic light is geen beeld. Hieronder foto van gegeven bij Crime investigation

20250216_135432.thumb.jpg.c8f1132e07b5b7bcf4cc6011f2a676fd.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen