Jan Ambers Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden In Windows PC gebruik ik Totalcommander, welk is z'n freeware tegenhanger in Android en hoe geselecteerdefiles moven, copieren deleten Ik ben al sedert1975 MS gewoon...
Zilverhippie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ook Total Commander. Installeren en uitproberen.
jeevanhoof Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Je kan toch gewoon de bestanden selecteren en kiezen voor verplaatsen, kopiëren.... Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Jan Ambers Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Met windows geen probleem, met android ken ik de methode/protocol niet Ik met ook mijn rekenlngnr geven; doe ik niet!
Moderator ceesv Geplaatst: 55 minuten geleden Moderator Geplaatst: 55 minuten geleden Ik verplaats de bestanden op mijn telefoon altijd door die met mijn Windows computer te verbinden en met de computer de bestanden op de telefoon te bewerken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen