Jan Ambers Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden In Windows PC gebruik ik Totalcommander, welk is z'n freeware tegenhanger in Android en hoe geselecteerdefiles moven, copieren deleten Ik ben al sedert1975 MS gewoon...
Zilverhippie Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Ook Total Commander. Installeren en uitproberen.
jeevanhoof Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Je kan toch gewoon de bestanden selecteren en kiezen voor verplaatsen, kopiëren.... Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Jan Ambers Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden Met windows geen probleem, met android ken ik de methode/protocol niet Ik met ook mijn rekenlngnr geven; doe ik niet!
Moderator ceesv Geplaatst: 16 uren geleden Moderator Geplaatst: 16 uren geleden Ik verplaats de bestanden op mijn telefoon altijd door die met mijn Windows computer te verbinden en met de computer de bestanden op de telefoon te bewerken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 9 uren geleden, Jan Ambers zei: Met windows geen probleem, met android ken ik de methode/protocol niet Ik met ook mijn rekenlngnr geven; doe ik niet! Je gaat naar de map met je bestanden, movies, foto's, downloads.... je blijft even drukken op het icoontje van het bestand dat je wil verplaatsen of wissen of kopieren, zodat het geselecteerd wordt. vanonder op het scherm verschijnen de verschillende mogelijkheden wat je kan doen. verplaatsen, wissen, kopieren.... dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Psychosammie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 13 uren geleden, Jan Ambers zei: Ik met ook mijn rekenlngnr geven; doe ik niet! Ik heb Total Commander net even op mijn telefoon geïnstalleerd, doet het gewoon. Hoezo moet jij een rekeningnummer geven? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Zilverhippie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Hij bedoelt waarschijnlijk dat bij het opstarten van Google's Playstore er om een kredietkaartnummer wordt gevraagd. Dit nummer wordt dan gebruikt om betalende apps te kunnen aankopen in de Playstore. Dit is echter optioneel en kan genegeerd worden. Ik denk ook dat dit niet altijd gebeurt bij het openen van de Playstore-app (misschien enkel als je de app een langere tijd niet hebt geopend). In alle geval is Total Commander voor Android gratis en i.c.m. de LAN-plugin kun je met je smartphone windows-shares op je PC benaderen om zo via wifi bestanden tussen je smartphone en PC te kopiëren, verplaatsen of verwijderen. Maar ook om gewoon door de bestandsstructuur van je Android-phone te bladeren en je bestanden te beheren is Total Commander wat mij betreft niet te overtreffen. Total Commander - file manager (de hoofdapplicatie): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ghisler.android.TotalCommander LAN plugin for Total Commander: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ghisler.tcplugins.LAN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen