Ga naar inhoud

OV chipkaart dubbel automatisch opgeladen

Ga naar oplossing Opgelost door youriy,

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Wat een gedoe allemaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
47 minuten geleden, youriy zei:

Maar waarom heb je van arriva maar 7,55 terug gekregen ipv 10 euro?

Omdat de rit € 2,45 kost

• Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
2 uren geleden, ceesv zei:

Wat een gedoe allemaal.

Het is helaas zo dat ik m'n Beamer 318i executive destijds heb moeten verkopen en dat je nergens meer fatsoenlijk en betaalbaar kunt parkeren.

Anders zat ik ook liever in de auto i.p.v. het NSmobiel met allemaal batmans aan boord.

Golden Silence

Pat Metheny, Pianoramix, Three Four Tiro

Geplaatst:
3 uren geleden, Mojo zei:

Omdat de rit € 2,45 kost

Jij snapt helemaal niet waarover het gaat.

Er was geen rit.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst: (aangepast)
2 uren geleden, youriy zei:

Jij snapt helemaal niet waarover het gaat.

Er was geen rit.

O?

image.png.687aef8c0fce47dafbbd59db210df607.png

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Het is helaas zo dat ik m'n Beamer 318i executive destijds heb moeten verkopen en dat je nergens meer fatsoenlijk en betaalbaar kunt parkeren.

zou dit een optie zijn?

scootmobiel.jpg.4aac973e1666ad105d7e822308ab2f40.jpg

Ziet er best leuk uit, je zit droog, je mag overal gratis parkeren en zelf op de stoep rijden en leen je hem uit aan de buurvrouw dan is dat ook geen probleem.

45 km scootmobiel auto

Een 45 km scootmobiel auto, vaak een overdekte scootmobiel genoemd, is ideaal voor wie eenvoud en gebruiksgemak en geen rijbewijs heeft of kan halen. Ze zijn meestal identiek aan de brommobielen, maar doordat ze onder de scootmobielregelgeving vallen ervaar je meer vrijheid.

Zo mag je met een scootmobiel ook op de stoep rijden, overal gratis parkeren. De verzekeringskosten zijn zelfs lager. Het voertuig is ook niet tenaamsgesteld en van de verzekering krijg je een sticker met kenteken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Mijn vriendin en ik gingen naar Utrecht met de NS; mijn vriendin woont in Amsterdam.

We wilden, voordat we naar Utrecht gingen nog wat eten in Amsterdam.

Ik deed het volgende: ik stapte op in Weesp en checkte daar in.

Toen ging ik naar Amsterdam MAAR CHECKTE NIET UIT; mijn vriendin stond op de afgesproken plek.

Wij hebben heerlijk gegeten in Amsterdam.

Toen gingen we naar Utrecht, ik checkte uit in Utrecht.

In Utrecht weer ingecheckt en in Weesp weer uitgecheckt.

Mijn vriendin moest meer betalen dan ik want zij had ingecheckt in Amsterdam en ik in Weesp.

Hoe kan je een station verlaten zonder uit te checken?

Dit is heel makkelijk: je gaat naar de rolstoel uitgang, voor het poortje zie je een groene knop, druk daar op en Sesam open u.

Het gaat erom dat je ingecheckt blijft tijdens de reis bij deze zwendel, dat als de conducteur langs komt is er niks aan de hand.

(Of dit allemaal nog werkt kan ik niet garanderen, want ik heb het over 5 jaar geleden; misschien heeft de NS die groene knop weggehaald).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
1 uur terug, Mojo zei:

O?

image.png.687aef8c0fce47dafbbd59db210df607.png

Die 7,55 heeft ie dus gewoon terug gekregen.

Het gaat over die incheck van 10 euro om 10.14

Maar het is me duidelijk dat hier niemand er iets van snapt, voor mij is zo' n overzicht gesneden koek.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

• Moderator
Geplaatst:

Eerlijk gezegd snap ik het ook niet.

Hij checked in om 10:13 en uit om 10:14, dat is minder dan 60 seconden.

En dat op hetzelfde station.

Hij heeft dus nooit in die trein gezeten, maar moet wel € 2,45 betalen?

Ben ik blij dat ik mijn 2 dikke Duitsers voor de deur heb staan en niet afhankelijk ben van dit ondoorzichtige systeem.

Dit kan niet goed zijn voor je bloeddruk.

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen