gerrit B Geplaatst: gisteren om 12:26 Geplaatst: gisteren om 12:26 was hun motto ooit ook niet "Op het station is meer te halen dan je denkt." 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 12:26 Geplaatst: gisteren om 12:26 29 minuten geleden, Tonskidutch zei: Verrek dat werkte. Wat een omslachtig systeem heeft men weer eens bedacht voor de pelgrim. Zo zie je maar hoe menselijk geesten verschillend kunnen werken om bij hetzelfde resultaat uit te komen. De ene zoekt een titel van een boek alfabetisch, de ander zoekt op naam van de de schrijver, en weer een ander zoekt op publicatiejaar. De discussie over "Ik kan het niet vinden." terwijl het er wel is maar anders geordend, is van alle tijden.😉 Mutatis, mutandis. Mooi dat het toch gelukt is! En vooral: dat het kan! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: gisteren om 12:34 Geplaatst: gisteren om 12:34 Doet me denken aan de vele discussies met mijn vrouw. ik "waar is de ..... dat staat toch in de koelkast"? vrouw "dat staat gewoon in de koelkast" Ik "ik heb alles nagekeken maar de .... staat er niet" Vrouw "je kijkt weer eens met je kont" en pakt het gewoon uit de koelkast. Alleen vergeet ze er dan wel bij te zeggen dat het nu niet meer op de 1e plank staat waar het altijd staat maar op de 3e en dat ze het even in een ander bewaardoosje heeft gedaan omdat ze de originele stuk had laten vallen. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
youriy Geplaatst: gisteren om 12:34 Geplaatst: gisteren om 12:34 10 minuten geleden, Tonskidutch zei: voor het terugboeken van de teveel geboekte bedragen naar mijn OV Chipkaart betaal ik wel 1,69 Daar heb ik nog nooit van gehoord, kan daar ook niets over vinden. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:35 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:35 live meegemaakt daar juist aan de OV automaat Golden Silence Pat Metheny, Pianoramix, Three Four Tiro
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 12:44 Geplaatst: gisteren om 12:44 Misschien een minimum instaptarief o.i.d.? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:45 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:45 Weet je vroeger had ik nog een printer, toen maakte ik vaker een e-Ticket. Het scheen mij echter teveel moeite en geld mijnerzijds aan toner papier en printer. Maar de OV Chipkaart leek de oplossing. WTF 3 dagen om een oplossing te vinden , niet continue natuurlijk , maar toch gelukkig heb ik nog muziek om af te kicken. Golden Silence Pat Metheny, Pianoramix, Three Four Tiro
youriy Geplaatst: gisteren om 12:53 Geplaatst: gisteren om 12:53 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: live meegemaakt daar juist aan de OV automaat Dat bedrag zou dan ook op je reishistorie moeten staan, ben wel benieuwd hoe dat dan geregistreerd staat. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Mojo Geplaatst: gisteren om 13:53 Geplaatst: gisteren om 13:53 1 uur terug, gerrit B zei: Alleen vergeet ze er dan wel bij te zeggen dat het nu niet meer op de 1e plank staat waar het altijd staat maar op de 3e en dat ze het even in een ander bewaardoosje heeft gedaan omdat ze de originele stuk had laten vallen. Ja dat herken ik: Zo maken ze het hele systeem naar de klote fuckerdefuck You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: gisteren om 16:56 Geplaatst: gisteren om 16:56 4 uren geleden, gerrit B zei: Doet me denken aan de vele discussies met mijn vrouw. ik "waar is de ..... dat staat toch in de koelkast"? vrouw "dat staat gewoon in de koelkast" Ik "ik heb alles nagekeken maar de .... staat er niet" Vrouw "je kijkt weer eens met je kont" en pakt het gewoon uit de koelkast. Alleen vergeet ze er dan wel bij te zeggen dat het nu niet meer op de 1e plank staat waar het altijd staat maar op de 3e en dat ze het even in een ander bewaardoosje heeft gedaan omdat ze de originele stuk had laten vallen. Waar herken ik dat van? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
D.Quijote Geplaatst: gisteren om 18:39 Geplaatst: gisteren om 18:39 Dat heb ik ook, maar dan andersom. Waar is dat in de vriezer, naar heel veel gerommeld te hebben, wat zoek je roep ik vanuit de woonkamer : 2de vriesla helemaal rechts, zie het niet : ....... Je moet de andere rechter kant kijken...... 😁 1 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Mojo Geplaatst: gisteren om 18:44 Geplaatst: gisteren om 18:44 4 minuten geleden, D.Quijote zei: Je moet de andere rechter kant kijken...... 😁 Rechts is toch waar de duim links zit? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 18:55 Moderator Geplaatst: gisteren om 18:55 15 minuten geleden, D.Quijote zei: Je moet de andere rechter kant kijken...... 😁 Klinkt heel bekend.😄 Hier rechtsaf slaan betekende in wekelijkheid linksaf. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden of zoals mijn schoonmoeder, "daar moet je naar toe" en zat dan achterin de auto te wijzen. Woonde al 30 jaar in het oosten van het land ging vaak elke maand wel een keer naar de familie in Groningen, maar wist nog steeds de weg niet. En dat was dan lerares op school. "ik rij toch niet dan hoef ik de weg toch ook niet te weten" Maar hoorde van iemand, waar de kinderen ook problemen hadden met links en rechts, dat ze dit eenvoudig hadden opgelost door de kinderen sokken te kopen met links en rechts er op. Welke sok aan welke voet moest was simpel nl. "de R of L zit altijd bij je kleine teen" Zo zagen de kinderen dus elke dag wat links en rechts was en leerden dit dus heel eenvoudig. Als er nu iemand het over de problemen van links en rechts heeft dan zeg ik altijd gekscherend "dat is toch eenvoudig, ik kijk altijd naar mijn sokken daar staat het op"😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Auteur Geplaatst: 13 uren geleden 19 uren geleden, youriy zei: Dat bedrag zou dan ook op je reishistorie moeten staan, ben wel benieuwd hoe dat dan geregistreerd staat. Oeps die had ik verkeerd, dat was wellicht door die automaat in het winkelcentrum dat ik me daarom vergiste. die 1,69€ was de laatste ritprijs waarom die opdook in de automaat in het winkelcentrum is me met al die vreemde menu knoppen misschien niet opgevallen Golden Silence Pat Metheny, Pianoramix, Three Four Tiro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen