Kabeltje87 Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Op 25/02 ontving ik dit antwoord van BBC Studios: Quote Bedankt voor je bericht aan BBC Studios. Bedankt voor het delen van deze extra informatie. Zoals bij veel omroepen bewaren wij opnames van onze uitzendingen zodat we de signaalkwaliteit ten allen tijde kunnen controleren. We kunnen bevestigen dat gedurende de genoemde tijden BBC First normaal en zonder storingen is uitgezonden. We zullen je bericht doorsturen naar ons technische team zodat ze verder onderzoek kunnen uitvoeren, maar dit geeft wel aan dat het een lokaal probleem is waar wij geen controle over hebben. Met vriendelijke groet, Conclusie: Wij hebben geen probleem. Het is lokaal en daar kunnen wij niets aan doen. M7: Wij kunnen niets vinden. Dus het zal wel aan de gebruiker liggen. Ik weet het niet meer....... 8 uren geleden aangepast door Kabeltje87 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Zilverhippie Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Het zou misschien een idee kunnen zijn om een Whatsapp-groepje met enkele BBC First kijkers te vormen en eens af te spreken om een paar uur een opname te registreren en te kijken als de storingen qua tijd overeenstemmen. Eventueel er ook iemand bij betrekken die BBC First via de kabel en/of IPTV kijkt. Op die manier kun je het probleem beter localiseren en staven bij de provider of de BBC zelf.
watermolen Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden De provider levert een betaalde dienst die niet goed uitgevoerd wordt. ik zeg niet dat de provider het signaal moet veranderen, zij moeten het oplossen met de zender want daar hebben zij een contract mee.
Kabeltje87 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Zojuist, watermolen zei: De provider levert een betaalde dienst die niet goed uitgevoerd wordt. ik zeg niet dat de provider het signaal moet veranderen, zij moeten het oplossen met de zender want daar hebben zij een contract mee. De gebruiker heeft een contract met een provider. Zijn er problemen, dan moet je de partij aanspreken waarmee je een contract hebt. (hier de provider) Als die vaststelt dat het probleem zich verder upstream bevind, moet de provider die oplossen met de partij waarmee hij een contract heeft. Het is niet aan de gebruiker om de problemen van de provider op te lossen. Meerdere personen zien het probleem hier met BBC First. Kunnen die niet allemaal een ticket openen bij hun provider. Misschien dat er bij hun dan een lichtje gaat branden dat zij toch eens BBC First moeten aanspreken. PS: Een Whatsapp groepje is niet aan mij besteed. Ik doe nl. niet mee met de whatsapp rage. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
astro iris Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Misschien ligt het aan mij, maar ik zie dezelfde storingen ook soms bij andere zenders die op dezelfde transponder zitten .
watermolen Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden ik zie het alleen bij BBC First en meestal een paar keer per uur
jeevanhoof Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Hier ook enkel bij BBC First. En dan meestal in de onderste beeldhelft, daar waar de ondertiteling staat. Ik kijk meestal via TVV dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Kabeltje87 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ik heb een storing frame per frame opgeslagen. Als je de frames na-een bestudeerd dan vraag ik mij af hoe zulke storing kan optreden door de ontvanger. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen