Jan Ambers Geplaatst: zondag om 05:57 Geplaatst: zondag om 05:57 Welk is het juiste email adres om verdachte mails te melden? Ik probeer het en krijg er diverse terug, ik vertrouw het zaakje niet
wanderer Geplaatst: zondag om 07:54 Geplaatst: zondag om 07:54 https://www.fraudehelpdesk.nl/valse-e-mail-melden/ Samsung 40D6510WS
jeevanhoof Geplaatst: zondag om 08:11 Geplaatst: zondag om 08:11 (aangepast) 2 uren geleden, Jan Ambers zei: Welk is het juiste email adres om verdachte mails te melden? Ik probeer het en krijg er diverse terug, ik vertrouw het zaakje niet De spaties weglaten in je adres. Het zou ook kunnen dat je provider het bericht dat je wil doorsturen aanziet als phishing of spam, Omdat het reeds gekend is. Mvg zondag om 08:13 aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
cookie monster Geplaatst: woensdag om 16:35 Geplaatst: woensdag om 16:35 Ik kijk telkens ALTIJD welk het emailadres is van de afzender !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen