de vrije fries Geplaatst: maandag om 11:52 Geplaatst: maandag om 11:52 Om nog meer mensen te laten genieten van de allermooiste (live) sport en de programma’s daaromheen, lanceert Viaplay op 14 maart twee nieuwe lineaire zenders: Viaplay TV en Viaplay TV+. Nieuwe zender, bekende naam. Of het nu om de Formule 1, Premier League voetbal of de grote PDC-darttoernooien gaat: sportliefhebbers zitten in 2025 goed bij Viaplay. Na een succesvolle pilot-periode van een jaar gaat Viaplay TV namelijk de volgende stap zetten en lanceert een dedicated sportkanaal. De nieuwe zender (onder de bekende Viaplay TV-naam, maar wel op een nieuw kanaal) gaat een deel van het Viaplay-aanbod live uitzenden. Daarnaast kunnen kijkers genieten van de samenvattingen van alle Formule 1-races die vanaf komend seizoen exclusief te zien zijn bij Viaplay (en niet langer bij NOS Sport). Ook de verschillende raceprogramma’s met onlangs aangetrokken presentator Rob Kamphues, worden onderdeel van de nieuwe programmering van Viaplay TV. Viaplay TV wordt een dedicated sportzender binnen het basispakket, vanaf 14 maart exclusief beschikbaar voor klanten van Odido en DELTA Premium sport voor lineaire kijkers. Voor mensen die premium sport willen zien via een lineaire zender is er vanaf 14 maart ook Viaplay TV+. Voor 16,99 euro per maand kunnen sportliefhebbers via deze zender genieten van de beste live wedstrijden en evenementen binnen het aanbod van Viaplay: zoals alle races van de Formule 1, topwedstrijden uit de Premier League en grote darttoernooien van PDC Darts. Ook deze nieuwe zender is (voorlopig) exclusief beschikbaar voor klanten van Odido en DELTA. Vanaf 14 maart breng Talpa Network SBS9 terug. De programmering van SBS9 gaat (weer) bestaan uit films, herhalingen van Nederlandse programma’s van SBS6 (zoals Mr. Frank Visser en Het Roer Om) en een (komedie)serie-avond op de donderdag. Op SBS9 start in maart ook de nieuwe Amerikaanse komedieserie Animal Control. https://talpanetwork.com/nieuws/sbs9-keert-terug-nieuwe-viaplay-tv-zenders/ 1 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
blitz10 Geplaatst: maandag om 15:50 Geplaatst: maandag om 15:50 leuk nieuws, alleen ik heb hier niks aan, zit bij Ziggo. afwachten of Ziggo overstag gaat.
Mimisiku Geplaatst: maandag om 16:35 Geplaatst: maandag om 16:35 En je er €16,99 voor over hebt Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 17:07 Geplaatst: maandag om 17:07 Wat ben ik blij dat ik dat niet heb. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden Op 17-2-2025 om 17:35, Mimisiku zei: En je er €16,99 voor over hebt Dan kan je je zelfs beter op Netflix abonneren !! En ook dat doe ik niet !! Op 17-2-2025 om 18:07, Drs. IJzerbout zei: Wat ben ik blij dat ik dat niet heb. Veel zenders boeien mij ook geheel niet meer , youtube nog wel !! Ach , wie die SBS9 & wat nog meer graag wil , ieder zijn ding !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen