SouLGuY Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Als liefhebber van de BBC TV kanalen op Astra 2 ondervind ik sinds maandag (17/02) problemen om de 'TV Guide' te bereiken op bbc.co.uk. Ik wordt telkens doorgestuurd naar bbc.com, waar je die 'guide' niet vindt. Met een UK VPN lukt het me wel. Is dit het begin van geo blocking ? VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Is dit em? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
SouLGuY Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Ik gebruik al jaren dit adres, https://www.bbc.co.uk/iplayer/guide , maar werkt dus niet meer voor mensen buiten de UK. Die 'schedules' pagina was me onbekend, alvast bedankt. VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DABLogitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 24 minuten geleden, SouLGuY zei: maar werkt dus niet meer voor mensen buiten de UK. Inderdaad. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen