Hensat Geplaatst: woensdag om 08:52 Geplaatst: woensdag om 08:52 Sinds ik de laatste versie openpli 9.1 draai, krijg ik de programma informatie in de zenderlijst anders in beeld, normaliter staat deze info rechts naast de zender daar langs het blauwe balkje met hoe lang de uitzending bezig is. Nu staat deze info beneden de zender hoe krijg ik het weer goed ingesteld? In het menu EPG krijg ik het niet voor elkaar of het werkt gewoon niet. Ik ontvang met een vu duo2
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 09:08 Geplaatst: woensdag om 09:08 Mocht je een backup hebben op de harddisk van OpenPli 9.0 (hetgeen ik altijd doe voor "upgrading" naar een nieuwe versie) kun je ook OpenPli 9.0 terugzetten. Voor je dat doet maak je ook een backup van het huidige 9.1. Dan kun je en de verschillen in de EPG instelling bekijken + een screenshot maken daarvan. Die screenshots mag je dan hier ook toevoegen aan je topic. De laatste versie van OpenPli, de 9.1 kan voor betreffende het skin design aangepast zijn maar daar ben jij dan toch weer de eerste die dat opmerkt en terug wil als vanouds. Daarom zou ik op hun forum navragen, ze weten namelijk beter dan wij hier of de skindesign is aangepast voor de oude Duo2. Letter From Home Pat Metheny
Hensat Geplaatst: woensdag om 13:47 Auteur Geplaatst: woensdag om 13:47 thanks ik ga het verder via uitpluizen.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:10 Geplaatst: gisteren om 09:10 @Hensat tis al opgelost, zag ik bij een ander Forum. Het zou mooi zijn als je dat ook hier toont of verteld welke instelling het dan was !!! Letter From Home Pat Metheny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen