Mojo Geplaatst: woensdag om 12:13 Geplaatst: woensdag om 12:13 (aangepast) Wat is de benaming van deze connector? Ik heb deze nodig zonder bekabeling want ik moet deze op mijn eigen lengte maken. woensdag om 12:25 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
sattv4iedereen Geplaatst: woensdag om 12:19 Geplaatst: woensdag om 12:19 Aan de ene kant ziet dat eruit als een schroef voor f- connector. Maar op zijn geheel, zou de andere kant moeten zien. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
bellejt Geplaatst: woensdag om 12:30 Geplaatst: woensdag om 12:30 RG6 vrouwelijk (chassisdeel) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: woensdag om 12:31 Moderator Geplaatst: woensdag om 12:31 Female -F - cable. Je zal een passende plug moeten kiezen voor de gebruikte kabel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: woensdag om 13:14 Auteur Geplaatst: woensdag om 13:14 Nee ik moet alleen de connector (2x) hebben zodat ik er zelf een kabel tussen kan solderen en met een krimpkous kan afwerken You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
wanderer Geplaatst: woensdag om 13:19 Geplaatst: woensdag om 13:19 zoeken op het plaatje via google? Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: woensdag om 13:19 Auteur Geplaatst: woensdag om 13:19 (aangepast) Ah gevonden met zoekopdracht: F Type Connector Cable Female Straight for RG316 woensdag om 13:25 aangepast door Mojo zonder woord Cable You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: woensdag om 13:36 Moderator Geplaatst: woensdag om 13:36 Of dit? F female chasis Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: woensdag om 13:53 Auteur Geplaatst: woensdag om 13:53 10 minuten geleden, ceesv zei: Of dit? F female chasis Dat kan maar die rechte lijken mij handig. Ik heb maar 1 buis van 16 mm waar ik 2 kabel doorheen moet halen naast de 7mm coax die er al in zit. Ik kan er geen buis bij zetten en hoef maar 1 meter te overbruggen met een 3mm kabel zoals in het eerste plaatje. Het zal én de rechte én deze worden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen