wanderer Geplaatst: woensdag om 13:16 Geplaatst: woensdag om 13:16 weet iemand of deze hp aio: HP AIO 24-DP 23.8 F-HD Ryz. 5 4500U 8GB 512GB W11Pro T20230109.0016 met 8GB ram een upgrade naar 16 of 32 GB ondersteunt? Heb me rot gezocht op www maar kan niets vinden over deze aio. De eigenaar weet het ook niet. Samsung 40D6510WS
Toyota Geplaatst: woensdag om 17:36 Geplaatst: woensdag om 17:36 Misschien kan je met CPU-Z zien of er een 2e in kan. Google: HP AIO-24-DF 23.8" FHD ram upgrade
Toyota Geplaatst: woensdag om 18:32 Geplaatst: woensdag om 18:32 (aangepast) Meerdere opties, dus het kan misschien wel. woensdag om 21:37 aangepast door Michel Geen links naar winkels a.u.b.
Toyota Geplaatst: woensdag om 18:37 Geplaatst: woensdag om 18:37 https://www.youtube.com/watch?v=J2-s0nvcO-A
wanderer Geplaatst: woensdag om 19:09 Auteur Geplaatst: woensdag om 19:09 die pc staat te koop en de verkoper is digibeet en ik had eigenlijk hoop dat iemand zo'n zelfde zou hebben of documentatie er van.....en hp kun je niet bereiken per mail....anders zou ik het bij hp gevraagd hebben.....ophalen is niet naast de deur dus ik zou van te voren graag duidelijkheid hebben... Samsung 40D6510WS
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:31 Oplossing Geplaatst: gisteren om 08:31 (aangepast) https://support.hp.com/nl-nl/computer p.s. op een verkoopsite vond ik enkel de informatie dat het toestel maar 1 geheugenslot heeft Maar hier kun je de chatbot gebruiken om over het type en model informatie te vragen. @wanderer het belangrijkste daarbij is dat je het serienummer moet hebben gisteren om 08:41 aangepast door Tonskidutch blauw Letter From Home Pat Metheny
wanderer Geplaatst: gisteren om 11:45 Auteur Geplaatst: gisteren om 11:45 verkoper is niet zo meegaand het serie nummer tevoorschijn te toveren, staat denk ik ergens in een magazijn...dus gaat voorbij... Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:13 Geplaatst: gisteren om 12:13 Ja dat is jammer. Uit eigen ervaring met verschillende HP modellen weet ik dat het hoofdzakelijk ligt aan de bios versie van dat mobo... Er zijn beslist andere leuke modellen met voldoende "POWER" en geheugen. Letter From Home Pat Metheny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen