digitaal kijker Geplaatst: woensdag om 22:27 Geplaatst: woensdag om 22:27 Erik de Zwart start binnenkort met een nieuwe tv zender, Top 40 Tv, deze zal de eerste 2 maanden eerst op ziggo op het etalagekanaal gevonden worden en daarna naar het pluspakket verplaatst worden. Erik hoopt dat andere providers zijn zender ook zullen toevoegen aan hun aanbod. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 10:10 Geplaatst: gisteren om 10:10 Is die niet al met pensioen? Letter From Home Pat Metheny
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:16 Moderator Geplaatst: gisteren om 10:16 Ja, hij is bijna 68 jaar oud. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: gisteren om 10:22 Geplaatst: gisteren om 10:22 Als we maar niet kapot gegooid worden met reclame . 😁 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 10:37 Geplaatst: gisteren om 10:37 Ze zullen hem gaan missen denk ik, die dagelijkse reisgasten op lijn 13 in Amsterdam 😁 Ik zal eens kijken op dat etalage kanaal, ook typisch Amsterdams. Letter From Home Pat Metheny
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 10:48 Moderator Geplaatst: gisteren om 10:48 25 minuten geleden, mereltje zei: Als we maar niet kapot gegooid worden met reclame . 😁 Wat denk je zelf? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mereltje Geplaatst: gisteren om 12:23 Geplaatst: gisteren om 12:23 1 uur geleden, ceesv zei: Wat denk je zelf? Ik denk van wel 🤔 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
digitaal kijker Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Geplaatst: 23 uren geleden 4 maart start het, je kan het dan zien in Ziggo gebied Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Weer zo’n zender die ik altijd al had willen hebben maar nooit om durfde te vragen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Miauw Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Is dat niet de reclame Top40 ? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen