Jan Ambers Geplaatst: gisteren om 15:03 Geplaatst: gisteren om 15:03 Ik krijg hier een Mini HiFi Component van SONY binnen: type: HCD-EC69 GENEZI met,een 3voudige cd-wisselaar, waarvan de cd speler hapert, wisselaar en player bij cd wissel bevel hoor ik wat getik en da was het. Ziet er als nieuw uit??? Hoe oud is zo een toestel, en hoe kan het hersteld worden, wat is er ev gebroken?
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 18:25 Moderator Geplaatst: gisteren om 18:25 Een apparaat dat sinds 2009 op de markt is, dus maximaal 16 jaar oud. Herstellen kan je het door het open te maken en te kijken of te meten wat er defect is. Het mechanisme of de laser pickup kunnen defect zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 18:46 Geplaatst: gisteren om 18:46 Speelt hij cd's af? Of hoor je enkel wat getikt als je de cd deler start? Als je enkel wat getikt hoort, zou ik beginnen met de lazer te kuisen. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Jan Ambers Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden De wisselaar kan de cd niet plaatsen en ik hoor wat getik en beweging dat uiteindelijk na een 10 tal seconden stilvalt Het toestel is van m'n vriend zijn overleden ouders, en heeft een emotionele waarde... Is een heksentoer om de cd 2 & 3 eruit te halen. Is een unieke kans om zijn cd's op memstick te zetten en bewegende delen buiten funktie te houden....
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden 6 minuten geleden, Jan Ambers zei: Is een unieke kans om zijn cd's op memstick te zetten Dat kan je ook met de cd drive van je computer doen. 7 minuten geleden, Jan Ambers zei: De wisselaar kan de cd niet plaatsen en ik hoor wat getik en beweging dat uiteindelijk na een 10 tal seconden stilvalt Mogelijke oorzaken: aandrijfsnaar, positie schakelaar tandwielen tandheugels Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden OK, ik ga de speler/wisselaar er proberen uitbouwen bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen