Ga naar inhoud

Nederlands klimaatbeleid zorgt voor extra hoge energierekening.

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:
1 uur terug, Mojo zei:

Ten opzichte van???? Waar kan je andere landen erbij zien?

https://waqi.info/#/c/52.081/6.549/8.5z

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb er wel eens wat over gelezen met dat het transport dan wel interessant is maar dat het omzetten naar iets wat bruikbaar is juist peperduur is.

Ook is het niet allemaal halleluja want een belangrijk gevaar zijn DC lekstromen welke je met AC dus niet hebt.

Zo wordt er gewaarschuwd voor instortende bruggen nadat deze voorzien zijn van DC ledverlichting waardoor het betonstaal ernstig wordt aangetast door deze lekstromen.

Ook worden PV installatie in de buurt van metalen gasbuizen steeds vaker afgewezen vanwege deze DC lekstromen.

Ik heb een stuk gelezen waar men aangaf dat 1A DC lekstroom bij een spanning van 850V al zo'n 10 kg ijzer per jaar laat verdwijnen.

Lees ik dan rapporten waar lekstromen van 3A geen uitzondering zijn dan denk ik dat er eerst nog heel wat water naar de zee stroomt voordat dit toegepast gaat worden in de woonwijk.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...