Moderator ceesv Geplaatst: 17 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 17 uren geleden 1 uur terug, Mojo zei: Ten opzichte van???? Waar kan je andere landen erbij zien? https://waqi.info/#/c/52.081/6.549/8.5z Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Heb er wel eens wat over gelezen met dat het transport dan wel interessant is maar dat het omzetten naar iets wat bruikbaar is juist peperduur is. Ook is het niet allemaal halleluja want een belangrijk gevaar zijn DC lekstromen welke je met AC dus niet hebt. Zo wordt er gewaarschuwd voor instortende bruggen nadat deze voorzien zijn van DC ledverlichting waardoor het betonstaal ernstig wordt aangetast door deze lekstromen. Ook worden PV installatie in de buurt van metalen gasbuizen steeds vaker afgewezen vanwege deze DC lekstromen. Ik heb een stuk gelezen waar men aangaf dat 1A DC lekstroom bij een spanning van 850V al zo'n 10 kg ijzer per jaar laat verdwijnen. Lees ik dan rapporten waar lekstromen van 3A geen uitzondering zijn dan denk ik dat er eerst nog heel wat water naar de zee stroomt voordat dit toegepast gaat worden in de woonwijk. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 14 uren geleden, gerrit B zei: dat er eerst nog heel wat water naar de zee stroomt voordat dit toegepast gaat worden in de woonwijk. Dat denk ik niet als ik de Duitse websites er op na kijk. Maar dat is ook natuurlijk niet eerlijk van mij. Jij leest over die techniek in retrospectief en ik had er al mee te maken. Carnaval iedereen onbereikbaar in Maastricht
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 22 uren geleden, Tonskidutch zei: Zie je zelf niet hoe je vraag en aanbod met een populistisch scenario bent aan het voeden. Je zou moeten beginnen met; wat is er allemaal mis met gaswinning en dan met wat is er mis met fossiele energie bronnen. Lokaal gezien in Nederland is het inmiddels gebleken dat je die winning (want het is loosing) niet moet doen. Of Trump nog meer wil gaan doen aan fracking is zijn probleem niet het onze. Veel belangrijker is we willen af van slechte lucht en van de CO2 belasting die het gebruik van gas met zich brengt. Hoe helder wil je het nu nog hebben? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden @ceesv ik kijk dagelijks op ventusky en heb ook die RIVM als favoriet. Misschien dat het nu met wat meer wind deze week iets beter uitziet omdat jij er naar op de 27e feb naar kijkt De twee vorige weken was het vuurrood zonder een zuchtje wind en je merkt het gelijk als je aan COPD lijdt. en het betreft natuurlijk ook andere luchtverontreiniging PM10 is er maar een Carnaval iedereen onbereikbaar in Maastricht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen