Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Roberta Flack is met 88 jaar gestorven. Haar meest bekende nummer is „Killing me Softly“. Ze hoorde bij de allergrootste in haar genre. Ik zal vanavond nog wat muziek 🎵 draaien van haar. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
edbe Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden R.I.P Roberta 2 x Gigablue UHD & Bigsat & T90 (30w-24w-5w-1w-7o) & (52o-42o-39o-28o-23o-19o-16o-13o-9o-5o-2o)
Con Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Prachtig nummer, rip. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: „Killing me Softly“. 42 minuten geleden, Con zei: Prachtig nummer In de originele uitvoering dan wel ! (als je het mij vraagt) Maar ik denk eerder aan : The first time ever i saw you're face.
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden RIP 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gene 1225 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, kees321 zei: Maar ik denk eerder aan : The first time ever i saw you're face. Helemaal mee eens, mooier kan een liefdesverklaring niet zijn denk ik. https://youtu.be/d8_fLu2yrP4 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen