headspin Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 Een vriend van mij heeft een DST5816/23a is klopt het dat deze gelijk is aan de 7206 ?? Heel lang geleden had hij hem draaien met een PIC I card zonder patch. Mijn vraag is (hehe eindelijk) wie kan mij vertellen of hij ongepatched nog het nederlandse pakket +anal kan krijgen ?? Zoja welke files moet ik dan voor hem op een (gold? fun?) kaartje bakken ik weet wel de sites te vinden maar weet niet welke ik moet hebben ?? Heb "**********" voor seca philips strong nokia al geprobeert, werkt niet. Thanks !! See Yah !!!!! (dont wanna bee yah....)
Gast Geplaatst: 13 november 2002 Geplaatst: 13 november 2002 Bij mijn weten (wil je geen attacks van o.a. C+ krijgen) zou je eerst een FULLNOEPGEEPROM (bij M_Z) te vinden in de decoder moeten zetten (met declinck bijvoorbeeld) en dan de files zoeken met de omschrijving "voor ongepatchte philips)(en alleen secafiles want andere coderingen "leest" die ongepatchte deco niet) Bij huts zag ik net een file voor de 5816 (is wel van mij, maar als je zelf de keys daarvan edit moet het ook goed gaan he)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen