BB2000 Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Dank je wel Michel, koffie meer dan verdient 💪 Cable rules, only for fools...
Beheerder Michel Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Beheerder Geplaatst: 9 uren geleden Ik wil sowieso iedereen die de knop gebruikt heeft van harte danken voor de vele kopjes koffie! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Hoe kan ik 20€ storten ivm 2 jaar sat4all Vriend ?? PS: Ik heb geen onlinebankieren !! Overschrijving mogelijk ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Mimisiku Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ik zal binnenkort wel de ‘Vriend van Sat4All’ factuur ontvangen 😃 Ik ben bereid om daar eenmalig het dubbele van te maken…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Beheerder Michel Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Beheerder Geplaatst: 7 uren geleden 2 uren geleden, cookie monster zei: Hoe kan ik 20€ storten ivm 2 jaar sat4all Vriend ?? PS: Ik heb geen onlinebankieren !! Overschrijving mogelijk ?? Stuur mij maar een pm. 1 uur geleden, Mimisiku zei: Ik zal binnenkort wel de ‘Vriend van Sat4All’ factuur ontvangen 😃 Ik ben bereid om daar eenmalig het dubbele van te maken…. Dat kan helaas niet, 1x sat4all vriend en eventueel een losse donatie wel, maar we zijn al blij met sat4all vriend. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 uren geleden, Michel zei: Stuur mij maar een pm Bij deze verstuurd 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Mooi, want niks van gemerkt.🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen