Pritel Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Zit op Gran Canaria. Heb fallback tuner hier werkend (via portforwarding in Praag), maar zou graag ook de HD van een vuplus in Praag op afstand benaderen. Heb in Praag ook een separate portforwarding voor de HD geactiveerd, dit werkt via de app Infuse remote op mijn AppleTV op Gran Canaria en zie dan de HD in Praag en kan deze afspelen. Via mountbeheer in vuplus zie ik geen mogelijkheid om IP tesamen met de portnummer op te geven. Is er een mogelijkheid om de HD remote op mijn vuplus hier te mounten? Gebruik openpli.
Alex1970 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Kan je niet met een VPN werken? Is ook veiliger. Welke routers heb je aan beide kant? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Pritel Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Heb aan beide kant Fritzboxen. Heb een VPN naar Praag en dat werkt prima op PC, iPhone en iPad vanuit Gran Canaria of waar dan ook. Maar het lukt me niet om dat in de Fritzbox op Gran Canaria opgezet te krijgen. Zou fijn zijn, want AVM geeft aan dat je een VPN kunt opzetten tussen twee Fritzboxen en zodra je de ip reeks in Praag aangrijpt dan komt de VPN in. De Fritzen in Praag en Gran Canaria hebben een afwijkende (interne) ip reeks dus dat zit goed. In Praag hangt de Fritz niet direct aan internet maar via een LAN van het appartementgebouw. Heb wel een vast IP (betaal daarvoor €4 per maand), maar het lukt me niet met MyFRITZ! vanuit de Fritz op Gran Canaria de VPN op te zetten met dit vaste IP adres.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 minuten geleden Moderator Geplaatst: 30 minuten geleden 44 minuten geleden, Pritel zei: In Praag hangt de Fritz niet direct aan internet maar via een LAN van het appartementgebouw. Dubbel NAT de oorzaak? Je ip adres is dan geen openbaar ip adres. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen