hcfreak Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden IK heb een nieuwe VU+ gekocht met OpenPli al geïnstalleerd (mijn vorige was overleden omdat er door de coax ! vanaf het dak een druppeltje water in de tuner gekomen is) . De installatie met de wizard ging goed (het was anders dan mijn vorige UNO van 2019) Heb voor Tuner A en B de poorten voor de 4 satellieten/LNB's erin gezet (in mijn geval met de Multitenne Technisat Poort A: 19,2, Poort B: Hotbird, poort C 23,5 en poort D 28,2) Heb automatisch zoeken gedaan en succesvol afgerond. Heb fastscan gedaan en als providers M7 Group gekozen en ook alle zender (7 honderd nog wat) binnengekregen. Maar helaas ook na driftig zoeken/proberen alleen BVN en CD info verder nada niets op mijn scherm. Maar goed ik ben een SAT nobody. Graag een tip i za wel iets stoms vergeten zijn of niet ged gedaan hebben. alvast mucho gracias. Weet ook iemand hoe ik het beeld op mijn hele scherm krijg i.p.v. alleen een kleiner beeld links boven? Kon ik ook niet vinden.
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ge zijt de softcam vergeten!! Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden 36 minuten geleden, hcfreak zei: alleen BVN en CD info verder nada niets op mijn scherm. Dit zijn 2 ongecodeerde kanalen, de rest is gecodeerd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hcfreak Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Ik was via instellingen bij Softcam gekomen en krijg dan 2 opties: kies Softcam en Herstart Softcam. Bij klikken op “Kies Softcam” verschijnt er nada niets. In mijn onnozelheid gedacht dat dit verder in orde is c.q. niet nodig (meer). Graag nog een tip hoe nu verder.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Je vooringestelde Openpli is dus geleverd zonder softcam. Je zal dus een softcam naar wens voor je ontvanger moeten installeren en eventueel configureren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen