Ga naar inhoud

Lukt me niet om PIP uit te schakelen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

om hier pip uit te schakelen moet ik 2x blauw drukken.Eerste maal om in menu te komen en 2de maal om het uit te schakelen.Inschakelen is identiek

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

dat werkt bij mij niet jammer genoeg, ik doe iets fout of doms. Heb ongeveer honderd keer gedrukt 😡alle advies blijft zeer welkom. Ik wacht nog ff op de reacties voordat ik terug ga (factory reset en opnieuw installeer OpenPli of VTi)

Geplaatst:

Heb je al eens geprobeerd na het afsluiten van je ontvanger, gewoon de stekker uit het stopcontact te trekken ?

Effen te wachten en dan terug opnieuw opstarten.

Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

Geplaatst:

Goede suggestie (was er zelf niet opgekomen!) en we zijn misschien een stap verder.

na het opstarten verscheen BVN full screen in beeld!!! Maar als ik NPO I kies (via selecteer provider) is het weer hetzelfde; een klein beeld links bovenin en bij het drukken op de blauwe knop vraagt hij (zie screenshot) om een plugin te installeren. Dus heeft het met de OSCAM te maken? (op blauwe of exit drukken veranderd niets; ik krijg dan alleen het menu te zien met PIP activeren i.p.v PIP uitschakelen)

Geplaatst:

zou gewoon een nieuwe flash doen en niks extra installeren behalve oscam

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen