bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden ik zou eerst maken dat het goed werkt en dan pas HDMI CEC aanzetten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Old Satterhand Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Beste @hcfreak, Je hebt keurig alle instellingen overgenomen, maar..... je hebt nu wel een 4k UHD ontvanger. Dus probeer eerst nog eens de 1080P resolutie in te stellen? Als dat werkt dan ga ik nog kijken hoe ik je verder kan helpen om ook goed beeld te krijgen met 2160P. Wellicht is nu ook een aanpassing van de EDID voor je HD-Fury splitter/scaler nodig. Het kan soms even duren voor ik reageer, mijn schermtijd is beperkt door een oogafwijking.
hcfreak Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Je was mijn redder (ben ik niet vergeten) een paar jaar geleden met de configuratie van de HD Fury. Nog steeds erg blij ermee (heb een malfunction gehad maar met een oude post ook jouw tip de voeding vervangen en klaar was kees.Ook zelf gelukt om en nieuwe projector (andere edit) aan de praat te krijgen (een trots zijn moment!) . Ik had al mijn aantekeningen natuurlijk goed bewaard. Ik had toen al een 4k ontvanger (precies dezelfde UNO 4k SE). Resolutie kan toch het probleem niet zijn want na een herstart komt het beeld wel full screen (zie vorige bericht((en)). Na zappen andere zender is het weer k met peren (alleen een klein plaatje links bovenin het scherm) Een tweede klein beeld rechts bovenin krijg ik wel erin en eruit met de blauwe knop!! Ik heb bij Menu--> Image flashes--> Openpli 9.1 gevonden maar hoe verder is het een raadsel hoe om opnieuw te flashen (opties zijn: uitvouwen, activeer multiboot (heb geen idee) en ander image (onder deze knop alleen enkele images die ik niet ken en niet wil en Vti staat er niet bij) bedacht zelf dat van hieruit flashes als dat al kan geen zin heeft want het is de "voorgemonteerde GUI" van de leverancier (die het probleem is?) en ik begrijp dat ik een nieuwe OpenPli vanaf internet moet flashes. Maar hoe haal ik die binnen en is dat de oplossing? kortom alle experts zijn van harte welkom
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden na een herstart komt het beeld wel full screen (zie vorige bericht((en)). Na zappen andere zender is het weer k met peren : omdat de resolutie vermoedelijk op auto staat en dan krijg je plots andere parameters binnen en gaat de tv anders reageren bv 50 hz ipv 60hz geeft al een hemelsbreed verschil.Staat je TV ook rechtstreeks op de box want uit het laatste antwoord begrijp ik dat er nog iets tussen zit en dat is een GROOT verschil dan rechtstreeks op de box. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
hcfreak Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Ga ernaar kijken maar ik heb nog met “het ding ertussen” de HD fury niets veranderd . Btw : als ik andere 4K content afspeel (uhd speler) dan is er niets aan de hand met de monitor (die een gedownplayed signaal krijgt van de HD fury omdat de monitor niet eens full HD is (het is ook een klein schermpje)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen