pevedeme Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ik heb in huis op 5 kamers coaxkabels gelegd en heb op 4 ervan 2 coaxkabels voorzien om de mogelijkheid te hebben om satelliet TV te kijken en eventueel op te nemen. De coaxkabels komen bijeen op een centrale plaats waar ook de coaxkabels van de schotelantenne toekomen. Ik heb een triax schotel van 110cm en een Stab HH120 rotor . Ik dacht een Quattro LNB te voorzien en op de centrale plaats een switch . Maar is dit mogelijk met een draaibare motor en hoe moet ik dit dan aansluiten ? Welke zijn de beste merken LNB en switchen hiervoor ? Of heeft iemand andere voorstellen ? Omdat ik graag zelf experimenteer met signalen uit de ether te halen , een beetje "spielerei" , wil ik zelf de installatie doen. Alvast dank voor jullie antwoorden ! Tekening ligging coaxkabels Vandermast.pdf
Moderator ceesv Geplaatst: 8 uren geleden Moderator Geplaatst: 8 uren geleden Een draaibare installatie voor 5 kamers lijkt mij een onwerkbare situatie. Slechts een ontvanger kan gebruikt worden voor het besturen van de rotor, de andere ontvangers moeten maar afwachten op welke satelliet de schotel is uitgericht. Welke satelliet posities wil je doorgaans naar kijken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Je zult een vaste schotelopstelling moeten nemen met een rail en 4 lnb's en diseqc-switches of een multiswitch. 6 uren geleden aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen