Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden (aangepast) Dieuwertje Blok overleden afgelopen weekend. Ze was een goede presentatrice. Ik vond haar in mijn jonge jaren al erg leuk. En was zelfs….okay, ik zeg het eerlijk…wel wat verliefd op haar. 😳😂😍 Jammer dat ze zo vroeg overleden is. 22 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Mee eens. RIP. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
D-box Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Ik vond het altijd een leuke meid. RIP 7 uren geleden aangepast door D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ja alle kranten staan ermee vol en de terugblikken op TV ook zeer gepast. Ik heb haar vaak "in het oor" gehad via haar radio uitzending 's ochtends. Weet alleen niet meer hoe die uitzending heette. A Love That Will Last Rene Olstead
edbe Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden R.I.P Dieuwertje 2 x Gigablue UHD & Bigsat & T90 (30w-24w-5w-1w-7o) & (52o-42o-39o-28o-23o-19o-16o-13o-9o-5o-2o)
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden RIP. Ze was een bijzondere presentatrice. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Heel treurig nieuws! Ik had niet verwacht dat het terug zou komen na de neusoperatie. En dan ook nog heel snel, erg triest. Zeker was een leuke presentatrice, heel aimabel zou ik zeggen. Wie vond haar niet leuk, ik kan het me niet voorstellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen