Moderator ceesv Geplaatst: donderdag om 23:18 Moderator Geplaatst: donderdag om 23:18 Die achteruitgang van satelliet ontvangers bextaat alleen in jullie (jouw) geest. En schaf als opvolger een Vu+ uhd ontvanger aan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 05:53 Geplaatst: gisteren om 05:53 @cromoDe kwalificatie 'waardig' bepaal je zelf. Je bent/wordt immers de eigenaar van die te kiezen ontvanger. De HD51 stamt van jaren terug en is qua snelheid, geheugen etc. inmiddels achterhaald. Alles wat je nu zou kopen is sneller en biedt meer geheugen. Er is bij de OEM leveranciers de klad in gekomen doordat BroadCom is gestopt met het leveren van de SoC. Ze leveren alleen nog aan providers. De BroadCom SoC vond je in bijna alle merken en dat is passé. Nu alleen nog HiSilicon (Huawei) en een paar ArmLogic (Dreambox). Dreambox heeft die transitie helaas niet overleefd Bijna alle moderne boxen bieden MultiBoot, hetzij met 2 hetzij met 4 'slots'. Keuze genoeg en altijd meer mogelijkheden dan je oude HD51.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
cromo Geplaatst: gisteren om 07:35 Auteur Geplaatst: gisteren om 07:35 Hallo Mimisiki, Blij je terug te horen. U weet ondertussen goed wat "ik"(voor één keer) bedoel met waardig. Voorbeeld qua hardware"Mutant Inferno" waar enkele goede tuners aan toegevoegd zijn alsook een CI+slot. Dual boot Android - Enigma2 (samen krijg je dan de mogelijkheid om 5 OS-en in te richten, in mijn geval zal het bij twee blijven OpenATV - Android, de rest kan je gebruiken om te testen) is noodzakelijk om mee te gaan met de vooruitgang. Als je iets dergelijks tegenkomt laat het weten. Groetjes, Bert Crommar.
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 08:37 Geplaatst: gisteren om 08:37 (aangepast) Nogmaals: ik ga niet voor je zoeken. Dat kun je zelf met je eigen criteria. Het forum dient ter ondersteuning. Het is geen private site waar je dit soort verzoeken kunt eisen.. gisteren om 08:38 aangepast door Mimisiku 1 Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
cromo Geplaatst: gisteren om 09:18 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:18 Het resultaat van mijn opzoekingen is hier ondertussen wel zeer duidelijk gebleken, jullie kunnen alleen doen als struisvogels (iets met zand).
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 09:35 Moderator Geplaatst: gisteren om 09:35 Ik heb geen klachten of tekortkomingen kunnen ontdekken bij mijn satelliet ontvanger. Hij doet wat die moet doen, satelliet tv en radio uitzendingen ontvangen en zicht/hoorbaar maken. Multiboot heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde. Dat zal geen enkele prestatie verbetering geven bij het beoogde doel, tv kijken. Ik heb nog nooit een vastloper gehad, jouw argument voor multiboot is met hedendaagse moderne ontvangers en stabiele software zoals openpli of Vti niet valide. Voor internet streams gebruik ik een Nvidia Shield pro. Er zijn je hier verschillende aanbevelingen gedaan. doe er je voordeel mee. Op dit moment vertel je slechts veronderstellingen zonder die ontvangers daadwerkelijk zelf getest te hebben en trek je al onze commentaren in twijfel. Ik denk dat je een beter advies, in jouw straatje, kunt krijgen op tiktok of twitter. Daar zitten de echte deskundigen.🫠 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:46 Geplaatst: gisteren om 09:46 7 minuten geleden, ceesv zei: Ik denk dat je een beter advies, in jouw straatje, kunt krijgen op tiktok of twitter. Daar zitten de echte deskundigen. klasse commentaar. Als @cromo nu eens had gelezen wat Mimisiku over de dreambox al tijden geleden heeft geschreven met de optie om er een android OS op te laten draaien hadden we niet zoveel gedoe. Met naar mijn mening zinloze vergelijkingen en verdachtmakingen. Op sat4all schrijven geen struisvogels. Between Two Points David Gilmour, Romany Gilmour
cromo Geplaatst: gisteren om 15:29 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:29 De Dreambox Two valt uit de boot, hij kan niet geleverd worden. Zijn RAM-geheugen is ook wat povertjes. Anders OK.
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 19:26 Geplaatst: gisteren om 19:26 16GB is povertjes?? Ga je een Android server bouwen? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
cromo Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Mimisiki, kijk nog eens goed naar zijn specificaties, we hebben het over Ram ddr4 geheugen (2 GB) en niet over zijn intern geheugen (voor een professioneel foei). Eerst u goed informeren voor U antwoord.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Leg eens uit waarom dat niet genoeg is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen