Ga naar inhoud

Mira X His-4300 geeft geen beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb deze ontvanger, Amiko Mira X His-4300, overgenomen maar bij aansluiten krijg ik geen beeld. Diverse hdmi kabels geprobeerd en op 2 tv's getest maar zonder resultaat. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Alvast hartelijk dank voor de hulp en tijd.

Mvg. Aart

Geplaatst:

Zie je echt niks gebeuren als je de ontvanger aanzet in het beeld van de TV?

Als de resolutie niet goed staat zie je vaak bij de boot-up wel iets.

Heb je de ontvanger werkend gezien?

Geplaatst:
4 minuten geleden, Toyota zei:

Zie je echt niks gebeuren als je de ontvanger aanzet in het beeld van de TV?

Als de resolutie niet goed staat zie je vaak bij de boot-up wel iets.

Heb je de ontvanger werkend gezien?

Nee ook bij boot komt er niks op het scherm. En nee heb niet gezien dat hij werkte toen ik m overnam. Ga er altijd vanuit dat alles wat er verkocht wordt en ik koop heel is en werkt. Had de vorige eigenaar al gevraagd maar deze zei dat hij m werkend had los gekoppeld. 

• Moderator
Geplaatst:

Het is een 4k UHD ontvanger.

Kan jouw tv 4K UHD beeldformaat verwerken?

Ook kan het probleem in de HDMI kabel zitten, die moet ook geschikt zijn om 4k signalen door te geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd op 3 verschillende tv's nu waaronder een uhd 4k tv. Heb ook verschillende kabels getest. Heb hier ook een His-4100 en wanneer ik deze aansluit krijg ik direct beeld via dezelfde kabel en aansluiting.

• Moderator
Geplaatst:

Tja, dan lijkt het er echt op dat de ontvanger een technisch probleem heeft.

Retour verkoper?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen