Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart Mijn leven is niet meer hetzelfde. Wat een leegte zonder de Formule1. De stuiptrekkingen kan ik niet meer langer onderdrukken. Omdat we nog maar 1 week te gaan hebben, open ik dit topic dan maar alvast. En geef de verslaggeving hiermee over aan onze exclusieve Sat4all reporter, die nergens voor terugschrikt: Sprietje. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 9 maart Geplaatst: 9 maart De race is afgezegd, Max moet mee naar de gynaecoloog. 😁 Between Two Points David Gilmour, Romany Gilmour
Con Geplaatst: dinsdag om 16:36 Geplaatst: dinsdag om 16:36 Ik zal er zijn hoewel het wel onchristelijke tijden zijn. Maar ik MOET af van mijn afkickverschijnselen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 16:54 Moderator Geplaatst: dinsdag om 16:54 Ik kijk het wel terug wanneer ik wakker wordt. Tijden zijn de Nederlandse klok. Vrijdag, eerste vrije training: 02.30 uur Tweede vrije training: 06.00 uur Zaterdag, derde vrije training: 02.30 uur Kwalificatie: 06.00 uur Zondag, race: 05.00 uur Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: donderdag om 21:53 Geplaatst: donderdag om 21:53 (aangepast) Ik schreef onzin. Sorry. donderdag om 21:55 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: vrijdag om 10:23 Auteur Geplaatst: vrijdag om 10:23 12 uren geleden, Con zei: Ik schreef onzin. Sorry. Je bent niet de enigste die dat doet hier. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: vrijdag om 10:40 Geplaatst: vrijdag om 10:40 (aangepast) 18 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik schreef onzin. Sorry. Je bent niet de enigste die dat doet hier. Maar "enigste" is ook onzin tenzij jij "leukste" bedoeld... vrijdag om 10:42 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 10:53 Geplaatst: vrijdag om 10:53 @Con met permissie, dat komt uit het Maastrichtse Dialect waar ook @Drs. IJzerbout nog in zijn jeugd mee te maken had. Men mag dat heden ten dagen als onjuist qua Nederlandse taal vernoemen maar dat is mede door de Duitse taal invloeden eeuwen geleden zo ontstaan. Bovendien kwam dat commentaar ook al eerder bij mijn reacties in topics naar voren. (jaren geleden) Between Two Points David Gilmour, Romany Gilmour
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 11:01 Moderator Geplaatst: vrijdag om 11:01 In de eerste training kwam Verstappen 4/10 seconde te kort. Verstappen eindigde eerst als vierde en in het verloop van de training de zesde tijd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:22 Geplaatst: vrijdag om 11:22 heb het helaas niet kunnen volgen Quote INFORMATIONEN 4 Jahren vor eklendi ServusTV Deutschland Formel 1 Da Formel 1 2021 auf Servus TV läuft und auf sehr viele nachfrage fügen wir gerne für euch ServuS TV live stream auf unsere Webseite hin. In bestimmte Sonntags könnt ihr Formel1 Live Stream auf 2ix2 anschauen. Der ServusTV wird demnach das F1 Rennen in Portugal, Monaco, Kanada, Frankreich, Österreich, Ungarn, Niederlande, Singapur, Mexiko, Australien und Saudi-Arabien übertragen. ServusTV Formel 1 Übertragungen: 28.03.2021 – Bahrain ServusTV 02.05.2021 – Portugal ServusTV 23.05.2021 – Monaco ServusTV 13.06.2021 – Kanada ServusTV Entfällt 20.06.2021 – Frankreich ServusTV 27.06.2021 – Steiermark ServusTV 04.07.2021 – Österreich ServusTV 05.09.2021 – Niederlande ServusTV 10.10.2021 – Singapur ServusTV 24.10.2021 – USA ServusTV 21.11.2021 – Australien ServusTV 05.12.2021 – Saudi-Arabien ServusTV Wenn Formel 1 oben genannte datums auf Servus TV ausgestahlt wird und sie wollen Formel 1 Live stream auf Servus TV anschauen möchten, dann besuchen sie einfach unsere Website und genißen sie Kostenlos Formel 1 Live Stream in Deutschland. geen feed op servusTV Between Two Points David Gilmour, Romany Gilmour
Con Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Max op 3 in Q3. Ben benieuwd wat hij er vannacht van bakt. Ik ga iig kijken. Norris en Piastry op 1 en 2. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen