dre Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden na stoppen met de Dreambox hobby een Dreambox 920 sat aangeboden. ik heb er een kabeltuner bijgestoken van de Dreambox 8000 om ook kabel te kijken. ik heb er ook 2 ci+ modules bij als je er wat aan hebt daarnaast heb ik nog een: Dreambox 7025--weet ik niet of ie werkend is. ligt al heel lang stil Dreambox 8000--werkend maar verkeerde image geflasht waardoor deze via com poort opnieuw geflasht moet worden Dreambox 8000--donor voeding is werkend ik zit voor alles aan 250 euro te denken of een goed bod
Mojo Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 1 uur terug, dre zei: ik heb er een kabeltuner bijgestoken van de Dreambox 8000 om ook kabel te kijken. Volgens de foto is het een DVB-T tuner You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Kun je aan de buitenkant ook niet zien. Beide hebben een loop- through. Alleen de antieke 4505/06 en de 51388 hebben maar 1 plug. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 1 uur geleden, dre zei: Ik heb echt kabeltv gekeken😀 Ah. Is er waarschijnlijk een ander slotplaatje op gezet You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
dre Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden Dreambox 920 verkocht, rest is aanwezig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen