Frans B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Op mijn werk wordt CO2 gebruikt om cellen te kweken. Deze CO2 kopen wij best veel. Ik zie op het nieuws dat er CO2 teveel is en gedumpt wordt. Wat is dit toch raar. Ze betalen om te dumpen en wij kopen het. Dit gebeurt in medisch onderzoek. Een beetje samenwerking zou wel van pas zijn. System Administrator (niet van deze site)
gerrit B Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Hoef je niet raar van op te kijken. Als ik apparaten uit elkaar haal en de onderdelen sorteer op soort dan blijven uiteindelijk de plastic behuizingen over. Om deze af te voeren moet ik daarvoor betalen en gaat het uiteindelijk gewoon naar de stort. Terwijl er ook bedrijven zijn die dit plastic gewoon vermalen tot plastic korrels en opnieuw gebruiken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Kortom: Er zit een zaakje tussen die ook wil verdienen. Je zou die natuurlijk kunnen proberen uit te schakelen maar ik denk dat er een paar regeltjes zijn bedacht om dat te voorkomen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen