Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Wat doe ik verkeerd,

ik zie zenders geïmporteerd vanaf falback tuner maar zie nergens een bouguet waar in ik deze zenders kan bekijken. Gaat om openpli op een zgemma.

IMG_5082.jpeg

aangepast door san

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

waarom zet je gewoon niet dezelfde lijst op de slave box ? Doe ik hier gewoon en heb je op al de boxen dezelfde lijsten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
2 minuten geleden, bellejt zei:

waarom zet je gewoon niet dezelfde lijst op de slave box ? Doe ik hier gewoon en heb je op al de boxen dezelfde lijsten

Begrijp niet helemaal goed wat je daarmee bedoeld, als je bedoelt of hetzelfde bouquet op zowel de hoofdbox als deze 2e staat , ja die zal gelijk zijn ik copieer meestal om de zoveel tijd dezelfde lijsten in alle 2 de boxen .

Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

dan hoef je toch niet te importeren ? Sttur de lijst naar de slave via FTP (DBE) en stel de slave in als fallback naar de masterbox.Werkt gewoon op dezelfde manier dan als op je masterbox als je een kanaal kiest

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Of met Dreamset.

Masterbox uitlezen en dat wegschrijven op slave box.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Kom er net achter , de lijst(en) die ontvangen worden zijn hetzelfde dus dan zal het goed gaan denk.

Enige wat niet werkt op de 2e box zijn de satelliet lijsten maar er zit geen schotel op de 2e box aangesloten .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen