Mathjanssen Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Vandaag opeens de melding dat ik 2 uur moest wachten om weer te kunnen inloggen.(pincode) na ruim 1 uur kwam ik er weer in. Ik heb toen een andere pincode ingesteld om in te kunnen loggen. Na enkele keren opstarten i.v.m instalatie software programma`s begon de onzin opnieuw. Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen? Dit heb ik in vele jaren nog nooit gehad. groet Math Janssen
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Ja dat kun je ook uitschakelen. https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/uw-pincode-wijzigen-of-opnieuw-instellen-in-windows-a386c519-3ab2-b873-1e9b-bb228a98b904 Ik zelf heb een vingerafdruksensor, een pincode + een wachtwoord ingesteld, zou ik dement worden en de pincode of wachtwoord vergeten zijn kan ik altijd nog die ene vinger gebruiken MITS ik nog weet welke vinger 😁 Venus As A Boy Björk
Mojo Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart 21 minuten geleden, Tonskidutch zei: ene vinger gebruiken MITS ik nog weet welke vinger 😁 Of afgevreten heb omdat je denkt dat het dropstaaf is😜 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Con Geplaatst: woensdag om 10:59 Geplaatst: woensdag om 10:59 (aangepast) Op 17-3-2025 om 09:56, Mojo zei: Of afgevreten heb omdat je denkt dat het dropstaaf is😜 Of dat die vinger nog nat is... woensdag om 10:59 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Bij vingerwerk moet ik die soms zelfs nat maken.😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Los van dit alles want goddank geen Windows meer, maar het is echt maf dat ik voor het activeren van de kookplaat m'n linker wijsvinger moet gebruiken en niet m'n rechter. Heeft niets te maken met geprogrammeerde vinger-herkenning maar blijkbaar met verschil in geleiding tussen de linker en rechter. Ik denk ook niet dat het komt doordat ik meer sympathie voor links (zorg voor elkaar ook al heb je weinig) dan rechts (ikke ikke) heb. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen