Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart (aangepast) Voor wie de ZDF Mediathek kan zien zijn er grote veranderingen waar te nemen. Het is makkelijker te bedienen en lijkt nu veel meer op Netflix, Disney+ en Co. Ook de naam is veranderd van ZDF Mediathek naar ZDF Streaming und Live-TV. En grote vooruitgang. Goed gedaan. 18 maart aangepast door Drs. IJzerbout Aanvulling 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
digitaal kijker Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart eerste stap naar de afbouw van lineaire tv en enkel streaming programma's opvragen. in belgie hebben we nog VPN nodig daarvoor... Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 maart Auteur Geplaatst: 18 maart 3 uren geleden, digitaal kijker zei: eerste stap naar de afbouw van lineaire tv en enkel streaming programma's opvragen. Er zal altijd lineaire TV blijven. Wat dacht je van nieuws, live events, sport, Formule1, actualiteiten en weet ik veel wat nog meer. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
digitaal kijker Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart ze zijn van plan om daar mee te stoppen in 2033, ik weet niet hoe die opties dat je vernoemt dan worden vertoont, maar ze zouden alles via streaming aanbieden dat je het kan aanklikken op momenten dat je het wilt zien. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Zilverhippie Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart Wie zijn "ze"? ZDF? Bron van de informatie die je hier vermeldt?
Tonskidutch Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart ZDF natuurlijk, kun je hier zien. https://www.zdf.de/ Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
Mojo Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: ZDF natuurlijk, kun je hier zien. https://www.zdf.de/ https://www.zdf.de/play/animation/mainzelmaennchen-108/ein-tag-mit-den-mainzelmaennchen-100 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart https://www.zdf.de/filme/immer-aerger-mit-grandpa-movie-102 Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
OFDM Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart Leuk en aardig maar zonder VPN (als dat wel werkt) struikel je in bijna alle gevallen over showstoppers zoals: Dieser Inhalt ist in deinem Land nicht verfügbar Aus rechtlichen Gründen können diese Inhalte nur in Deutschland gezeigt werden. Dieser Inhalt ist in deinem Land nicht verfügbar Aus rechtlichen Gründen können diese Inhalte nur in Deutschland, Österreich und der Schweiz gezeigt werden. De Heute Show is wel te bekijken! Nu heeft ARD ook geoblocking ontdekt, maanden geleden werkte dat nog!! Wiedergabefehler Dieses Video kann leider nicht abgespielt werden. Wir bitten um Ihr Verständnis.Wichtig: Inhalte mit Geoblocking können nur von Deutschland aus abgerufen werden. Nou ik heb daar helemaal geen begrip voor. Ze zenden het óók via Astra 1P in FTA uit in heel Europa maar Nederland mag niet via Internet kijken. Goed bezig in Europa.
Toyota Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart Planet VPN werkt voor ARD en ZDF prima. Ook op een mobiele telefoon.
digitaal kijker Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart (aangepast) 10 uren geleden, Zilverhippie zei: Wie zijn "ze"? ZDF? Bron van de informatie die je hier vermeldt? @Zilverhippie dit heeft hier op het forum gestaan en stond ook op Broadband tv news site. 19 maart aangepast door digitaal kijker Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
OFDM Geplaatst: donderdag om 09:03 Geplaatst: donderdag om 09:03 16 uren geleden, Toyota zei: Planet VPN werkt voor ARD en ZDF prima. Ook op een mobiele telefoon. Nu ben ik wat voorzichtig zomaar zoiets gratis uit Roemenië op mijn computer te zetten tenzij ik het echt echt echt wil hebben. Maar wat me dus stoort is het dicht timmeren via Internet. Ik heb zelf Duitsland via DVB-T2 maar satelliet is gewoon FTA dus waarom? 1
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 09:10 Geplaatst: donderdag om 09:10 op meerdere programma's zijn rechten van toepassing als je die via internet wilt streamen, daarom is dat deel niet FTA DVB-T2 is voor een grensgebied niet tegen te houden dus zie je dat wel nog, net als op DVB-S2 Mercedes Benz (angelus rock) Roberto Cacciapaglia
Drs. IJzerbout Geplaatst: donderdag om 09:14 Auteur Geplaatst: donderdag om 09:14 Ik snap het gemopper niet. Geen stuiver ervoor willen betalen en als het dan niet via het www te zien is dan is Leiden in last. In Duitsland zijn de NL programma’s in het geheel niet gratis te zien. Dus wees blij dat het via DVB-t2 en satelliet gratis te zien is. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
OFDM Geplaatst: donderdag om 10:13 Geplaatst: donderdag om 10:13 (aangepast) 1 uur terug, Tonskidutch zei: op meerdere programma's zijn rechten van toepassing als je die via internet wilt streamen, daarom is dat deel niet FTA DVB-T2 is voor een grensgebied niet tegen te houden dus zie je dat wel nog, net als op DVB-S2 Voor zover ik heb gezien zijn er nog wel programma's zichtbaar, ik denk nieuws en eigen producties. Daar ben ik het mee eens. DVB-T2 grensgebied is altijd al geen probleem geweest want dat is heel beperkt. Het uitzendgebied van DVB-S2 is natuurlijk enorm groot en vreemd dat dit wel wordt toegelaten als je met auteursrechten zit. Ik snap ook wel dat je nu niet meer van FTA kunt overstappen naar een gecodeerd platform. De enige optie zou zijn geweest om naar een spotbeam te gaan op Astra 1P maar die is er ook niet gekomen. donderdag om 10:17 aangepast door OFDM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen