tommiedepommie Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart Goedendag allemaal, Ik had op het onderwerp « selfsat snipe 1 » al een reactie achtergelaten maar ik wilde het item niet kapen en daarom een nieuw item aangemaakt. Ik heb dus een Franse camper gekocht waarop een Snipe 1 (tenminste, dat denk ik) is gemonteerd met een controller model A. ( zie bijlage) Omdat het merendeel van de Fransen alleen naar hun eigen zenders kijken, heb ik de controller opnieuw geprogrammeert met de update van de leverancier. Ik heb van het bovenstaande systeem, alleen de handleiding op internet kunnen vinden, verder was er niets meegeleverd. De schotel is dus handmatig te bedienen. Ik zet de positie op b.v. Astra 3 en nadat ik op OK gedrukt heb, draait de schotel naar de gewenste positie. Thuis heb ik ook een schotel op een rotor zitten en die draait automatisch als ik van zender wissel. Ik snap dat mijn thuis schotel, niet van lokatie wisselt. Mijn eerste vraag luid dan ook : zou dit systeem ook met de schotel op de camper kunnen werken door b.v. vervanging van de controller ? Of moet ik dan de schotel én de controller vervangen ? Mijn tweede vraag is : momenteel heb ik een ZgemmaH7S ontvanger in de camper geplaatst maar die is eigenlijk bedoelt voor in mijn kantoortje. Wat voor eenvoudige enigma2 ontvanger zou ik in de camper kunnen gebruiken? Alvast bedankt voor het meedenken. Groet Tom De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.
Mojo Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart (aangepast) 13 minuten geleden, tommiedepommie zei: Wat voor eenvoudige enigma2 ontvanger zou ik in de camper kunnen gebruiken? Zgemma H8.2H 19 maart aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
tommiedepommie Geplaatst: 19 maart Auteur Geplaatst: 19 maart dank voor de tip @Mojo De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen