Mathjanssen Geplaatst: vrijdag om 10:46 Geplaatst: vrijdag om 10:46 Nadat mijn VU+ Ultimo van de week is overleden heb ik een nieuw VU+ Uno4k Se besteld, en vanmorgen ontvangen. Na deze te hebben geflasht met openpli was hij aan het instaleren en op het einde allerlei text scrolde door het beeld. Ik denk wat is dat want ik had nog een en ander in te stellen in het image. Maar nee toen hij klaar was, waren veel instellingen van mijn overleden Ultimo ingesteld op de UNO. Waar haalt de Ultimo deze informatie vandaan? Ik weet dat wanneer ik wel eens wissel van image, dat hij dan vraagt of hij de oude settings moet overzetten. Maar dat hebben we het over dezelfde Box Groet Mj
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: vrijdag om 10:50 Moderator Oplossing Geplaatst: vrijdag om 10:50 Het zijn waarschijnlijk de standaard instellingen van het image. Gegevens uit een overleden ontvanger halen lukt alleen wanneer je de harddisc overzet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mathjanssen Geplaatst: vrijdag om 10:54 Auteur Geplaatst: vrijdag om 10:54 Dat is dus een helder antwoord op mijn vraag. Ik vroeg me af waar de Uno de info vandaan haalt. En inderdaad ik heb de HDD van de ultimo in de Uno geplaatst vanmorgen. Bedankt voor je antwoord.
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 11:00 Moderator Geplaatst: vrijdag om 11:00 Dat verklaart alles! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: vrijdag om 11:13 Geplaatst: vrijdag om 11:13 26 minuten geleden, Mathjanssen zei: Nadat mijn VU+ Ultimo van de week is overleden Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mathjanssen Geplaatst: vrijdag om 12:42 Auteur Geplaatst: vrijdag om 12:42 CeesV, Dat scheelde en hoop instelwerk voor mij. Mojo, Hoe ik dat voorelkaar heb gekregen weet ik zelf niet. Mijn vrouw zette de box (VU+Ultimo) die aanstond in de wonkamer met de AB uit. Ongeveer 15 minuten later wilde ik hem weer aanzetten maar nada hij deed werkelijk niks meer. Ook het display voor op de box bleef donker. Dacht eerst aan voedig probleem, maar wisselen van voeding bracht geen soelaas. laten repareren leek het mij niet waard als dat al mogelijk zou zijn. Ik hen toen wel de HDD eruitgehaald en die zit nu zoals ik al schreef in de UNO 4Kse. fijn weekend allemaal MJ
bellejt Geplaatst: vrijdag om 12:52 Geplaatst: vrijdag om 12:52 zal een backup gevonden hebben op de HDD. Ps: als je wil mag je de ultimo gerust naar mij sturen (belgie) en speel ik er ff mee of ik hem kan herstellen.Betaal je wel de verzendkosten dan Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: vrijdag om 14:04 Geplaatst: vrijdag om 14:04 wichelen en mss jij ook belgie want dacht limburg nederland Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mathjanssen Geplaatst: vrijdag om 14:16 Auteur Geplaatst: vrijdag om 14:16 Limburg Nederland Ja tussen Weert en Roermond. Ik wil hem best opsturen en betaal uiteraard de verzendkosten. Laat maar weten naar welk adres hij moet. groet Math Janssen
bellejt Geplaatst: vrijdag om 14:20 Geplaatst: vrijdag om 14:20 je hebt een mailtje Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen