trust Geplaatst: donderdag om 17:12 Geplaatst: donderdag om 17:12 Proficiat allemaal , ben blij de feestvreugde te mogen delen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Drs. IJzerbout Geplaatst: donderdag om 17:15 Geplaatst: donderdag om 17:15 Ik heb voor deze gelegenheid net een mooi glas Single Malt 🥃 ingeschonken en daar ga ik lekker van genieten. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
acguest Geplaatst: donderdag om 18:53 Geplaatst: donderdag om 18:53 Proficiat aan alle die het forum levendig houden. Op naar de 30 !
D-box Geplaatst: donderdag om 20:15 Geplaatst: donderdag om 20:15 Van harte gefeliciteerd ❗ ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
tv-fan Geplaatst: donderdag om 20:28 Geplaatst: donderdag om 20:28 Proficiat met het 25 jarige jubileum, op naar de volgende 25 jaar.
mereltje Geplaatst: donderdag om 20:31 Geplaatst: donderdag om 20:31 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
OFDM Geplaatst: donderdag om 21:38 Geplaatst: donderdag om 21:38 2 uren geleden, acguest zei: Proficiat aan alle die het forum levendig houden. Op naar de 30 ! Hier sluit ik mij bij aan en zeker na de laatste verhuizing een grote felicitatie met deze mijlpaal!!! Ik duim ook voor nog vele jaren een mooi FTA satelliet TV aanbod.
Moderator Matchless Geplaatst: vrijdag om 12:17 Moderator Geplaatst: vrijdag om 12:17 Ik kom toevallig nog wat tegen 😎 oud logo Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Noordzee Geplaatst: vrijdag om 13:40 Geplaatst: vrijdag om 13:40 Felicitaties aan alle leden! Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Beheerder Michel Geplaatst: zaterdag om 09:21 Beheerder Geplaatst: zaterdag om 09:21 Die is goed gebruikt iig 😜 1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen