Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Proficiat allemaal , ben blij de feestvreugde te mogen delen 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Ik heb voor deze gelegenheid net een mooi glas Single Malt 🥃 ingeschonken en daar ga ik lekker van genieten. 

• Haha 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd  

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
2 uren geleden, acguest zei:

Proficiat aan alle die het forum levendig houden.

Op naar de 30 !

Hier sluit ik mij bij aan en zeker na de laatste verhuizing een grote felicitatie met deze mijlpaal!!! Ik duim ook voor nog vele jaren een mooi FTA satelliet TV aanbod.

• Moderator
Geplaatst:

Ik kom toevallig nog wat tegen 😎20250328_131609.jpg

oud logo

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Felicitaties aan alle leden! 

IMG_4735.jpeg

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

• Beheerder
Geplaatst:

Die is goed gebruikt iig 😜

• Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Proficiat ! Allen hier . Gelukkig is satall er nog. Ik ben er nog ,soms, (sommige niet blij mee altijd) kan me nog discussie herinneren over Windows telefoon (uiteindelijk gelijk gehad) . T-shirts ook nog enkele ergens , stikker op t-shirt is mijn productie , heb nog sat4all lichtbak ....ergens. Matchless ook ooit gesproken ergens bij Amerongen event . Ik had GUZZI V7 bij me . Ga zo door  Probeer ik dat ook . Nog steeds met tuners bezig vind IPTV niks , zie het meteen , als ik vertel waarom zegt zoon1 : ophouden ! ik ga het ook zien! zoon 2 ziet ook alles , is video editor bij RacingNews365 dus beroeps gedeformeerd .

Ad

Registratiedatum

19 april 2000

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Geplaatst:
13 minuten geleden, aanj zei:

Nog steeds met tuners bezig vind IPTV niks

Ik ben er dagelijks beroepsmatig mee bezig maar dat is heel erg ongenuanceerd. 
IPTV doet niet onder voor satelliet en omgekeerd. 
Mijn ogen 👀 mogen dan wat ouder zijn dan die van zoon 2 van jou, maar zijn goed getraind voor zulke waarnemingen. 
En dat zonder bril. 😂

Voor mij is het satelliet tijdperk van, pak’m beet 20 -25 jaar geleden voorbij. 
Voor de hobby en voor de grap kijk ik dan nog wel eens maar verder is mijn TV belevenis alleen nog via IPTV. 
Vroeger luisterde ik veel radio via satelliet maar dat is nu ook alleen nog maar via het www. De keuze is onvergelijkbaar groot en het geluid is prima. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

1 reactie. ga niet in discussie die verder die nergens toe leid , iedereen die nieuwe dingen per definitie beter vind zonder kritiek . Beeld is onrustiger door compressie , bitrate is ongeveer op Ziggo Go niveau dus veel lager  als de Ziggo zenders en veel satelliet kanalen , uit zich in lager framerate dus meer springen , minder detail in beeld als het er veel details in de opname zitten , ook als de camera draait word beeld minder scherp . Zet een iptv zender maar eens op een scherm en op scherm er naast dezelfde zender maar dan van een echte aanbieder , en noem dat nog vooruitgang . Heb gedaan met andere  IPTV voorstander die gaf mij gelijk hij zag het ook maar wilde nog steeds IPTV als je het niet wil zien eigen keuze maar zeg niet dat het er niet is. Als er niks anders meer is moet je het er mee doen.  Als je vroeger naar een vcr  keek was het beeld goed om aan te zien maar schakelde je naar de tv zag je pas het verschil . Maar lekker alles kritiek loos accepteren,  zijn de glasvezel boeren heel blij me , mensen die kritisch kijken is minder aan te verdienen. Ik in discussie met een glasvezel technicus op straat was zo over , hij kon mijn bezwaren niet weerleggen . Leeft wel makkelijker als niet te kritisch bent. Ik kijk wel eens IPTV (wil zoveel mogelijk techniek zenders )maar niet zoals de handel wil en ontiegelijk goedkoop . En als dat niet meer kan kijk ik geen tv meer, ook 2 jaar gedaan na overstap van analoog naar digitaal. Op satelliet gelukkig nog wat te vinden op 28 graden.

Vriendelijke Groeten Ad 

Maar gaat hier over Jubileum , niet over techniek, uw reactie hoort hier niet thuis ( moest wel reageren ik word aangevallen) . Alle 2 de berichten verwijderen zou ik zeggen .

• Like 1

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen