Sprietje Geplaatst: zaterdag om 23:23 Geplaatst: zaterdag om 23:23 Heb je in het menu van de ontvanger misschien de voedingsspanning van de lnb op uit staan?
smurf3 Geplaatst: zondag om 21:00 Auteur Geplaatst: zondag om 21:00 21 uren geleden, Sprietje zei: Heb je in het menu van de ontvanger misschien de voedingsspanning van de lnb op uit staan? sorry deze reactie had ik over het hoofd gezien ik ga dit morgen bekijken, wordt vervolgd...
smurf3 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Op 30-3-2025 om 23:00, smurf3 zei: sorry deze reactie had ik over het hoofd gezien ik ga dit morgen bekijken, wordt vervolgd... gecontroleerd en staat aan.
smurf3 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden ik zie net dat de melding dat mijn probleem is opgelost weerstaan, ik begrijp het niet want is nog steeds niet opgelost en heb nergens op geklik kan iemand dit terug uit zetten zodat mensen weer gaan reageren.
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Controleer met een universeelmeter of er 13 of 18 volt gelijkspanning op de antenneaansluiting van je ontvanger staat als hij aan staat. 2 uren geleden aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, smurf3 zei: ik zie net dat de melding dat mijn probleem is opgelost weerstaan, ik begrijp het niet want is nog steeds niet opgelost en heb nergens op geklik kan iemand dit terug uit zetten zodat mensen weer gaan reageren. Je hebt zelf de oplossing gemarkeerd, ik kan dat niet veranderen. Alleen een topic starter kan een oplossing markeren of terug draaien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen