smurf3 Geplaatst: vrijdag om 13:19 Auteur Geplaatst: vrijdag om 13:19 Momenteel alles geprobeerd nieuwe antenne kabel (nog andere dan deze die ik hier al vermeld had), nieuwe LNB (zie vorige reactie) maar niets heeft het resultaat doen veranderen. Misschien nog iets dan er kan gecontroleerd worden?
Moderator ceesv Geplaatst: vrijdag om 13:25 Moderator Geplaatst: vrijdag om 13:25 Tja, kan van alles zijn. Meten is weten, je zal stap voor stap mogelijke oorzaken moeten uitsluiten. Met je antenne signaalmeter en nieuwe lnb zal je eerst de schotel op de juiste satelliet moeten uitrichten. Daarna kan je kijken of je ontvanger een probleem heeft. Kan je eens een foto van de schotel en lnb plaatsen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen