Gast Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 goeiemureguh allemaal,vraagje heb hier een netwerkje draaien met 3 comps (xp) draait als een tierelier maaaaaar als ik op me (server) blackice fire wall instaleerd kunnen de clients niet meer op het internet (wel in de mappen etc) dus niet naar buiten nou gaat die firewall knipperen INTRUDER!! maar dan wijs ik m aan en trust and accept gaat t ook nog goed en dan start ik t zooitje opnieuw op ,je raad t al nix meer kan m niet meer accepteren enzo dus moet ik m uninstaleren dan weer instaleren enz klote dus wie weet waar t m zit ,hoor t grijg want draai toch maar liever met een firewalletje:) groetjes toppie
Alventali Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 @toppie44 Hier onder een link naar de FAQ Mischien dat je daar iets mee kunt FAQ Onder op deze pagina staan gerelateerde vragen waar je ook nog ff in kunt snuffelen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 14 november 2002 Geplaatst: 14 november 2002 neem dan ook een echte firewall Dat blackice kan maar 1 ding ... alles dichtgooien... zo dicht dat je zelf niet eens meer wat kan doen. Ik heb hier op mijn xp server de firewall in xp aanstaan en ook nog eens norton firewall draaien. Alle 18 pc-s kunnen gewoon internetten Alles wat niet binnen mag komen moet langs 2 firewalls en dat is tot nu toe nog steeds niet gelukt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen