Drs. IJzerbout Geplaatst: zondag om 11:16 Geplaatst: zondag om 11:16 Wie heeft er nog een? De eens zo superieure camera voor sport fanaten en hobbyisten. Zeer innovatief en met erg goede marketing staat nu aan de rand van de afgrond. Is zo goed als failliet. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: zondag om 11:34 Moderator Geplaatst: zondag om 11:34 Ik heb inderdaad een GoPro. GoPro zorgde voor mooie actie beelden die met gewone camera's onmogelijk waren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: zondag om 11:52 Auteur Geplaatst: zondag om 11:52 De waarde op de beurs is met 97% gevallen. Een jaar of 15 geleden stond ik op de Avid stand op de NAB in Las Vegas. Naast ons stond GoPro en deden daar ieder uur een voorstelling van ik meen de Hero 6 en het stond zwart van de toeschouwers. Iedereen wild en helemaal in extase. Op het einde van de voorstelling gooiden de medewerkers een stuk of 10 GoPro‘s in het wilde publiek en als je hem ving mocht je hem houden. Mijn dochter was Hostess op de Avid stand en ging daar dan iedere keer naar toe in de hoop er een te vangen. En verdomd, op de laatste dag is het haar gelukt en had ze er een. Helemaal gelukkig natuurlijk. Ze heeft hem nog steeds. 😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen