Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) moet en schande ja dat is echt goor spul 😁 ik vul nog even aan, dat ik enkele jaren in Amsterdam als sommelier gewerkt heb om iets meer budget te hebben voor die dure Stad. Er zijn merken die heel erg duur over de toonbank gaan en in de restaurants een prijskaartje hebben, maar dat zijn zeker niet de beste wijnen. https://www.la-champagnerie.com/classification-champagne.htm 15 uren geleden aangepast door Tonskidutch aanvulling en verantwoording Riviera Paradise Stevie Ray Vaughan, Double Trouble
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden Wat ik schreef was natuurlijk flauwekul. Om eerlijk te zijn vind ik Champagne of Sekt helemaal niet lekker. Dan drink ik liever een goed glas witte of rode wijn. Ik was ooit eens in de Vrije Heere in Laren op een receptie en daar hadden ze het lef om me te vragen of ik een glas Champagne wilde terwijl deze „Champagne“ uit een fles Henkel Sekt kwam. Ik heb ze vierkant uitgelachen. Wat een afgang voor een uitspanning van dit niveau. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden 20 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Tsunami gaat als een speer Nou mooi niet dus. Hij is 15e geworden in de Qualifying. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Nou mooi niet dus. Hij is 15e geworden in de Qualifying. Maar wél een stuk beter dan Lawson bij Red Bull heeft gedaan. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 4 uren geleden, Sprietje zei: Eindelijk, Max op pole, voor het 4e jaar op rij in Japan. Kan hij nu eindelijk weer mee doen met de rest? Zouden ze het gras langs de baan niet beter nat kunnen maken anders ligt de wedstrijd morgen weer een paar keer stil? Maar misschien gaat het morgen regenen en daar kan Max heel goed mee overweg. Dat durft de FIA niet. Ze zijn bang dat er te grote uitglijders komen als het nat is wanneer de rijders daar op komen. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden 4 uren geleden, Con zei: Maar wél een stuk beter dan Lawson bij Red Bull heeft gedaan. Tis maar hoe je het ziet. Hij was de langzaamste van de 4 Red Bullen en zelfs langzamer dan Lawson. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Tis maar hoe je het ziet. Hij was de langzaamste van de 4 Red Bullen en zelfs langzamer dan Lawson. GOED lezen wat ik schrijf! Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen