naxos Geplaatst: 14 uren geleden Auteur Geplaatst: 14 uren geleden (aangepast) Op 2-4-2025 om 19:18, Psychosammie zei: Nou dan zou ik een fan hub proberen. Die sluit je aan op het moederbord en daar kan je dan je 3 fan's op aansluiten. Hoop alleen dat het moederbord 3 fan's op 1 aansluiting kan aansturen qua stroomverbruik. Als jouw fan's RGB aangestuurd kunnen worden moet je wel een geschikte Fan hub kopen. Zie ook YouTube. https://www.youtube.com/results?search_query=fan+hub+to+motherboard OK probleem opgelost, mededings door jullie help hier. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat de reeds vooraf geplaatste Fan hub NIET aan het moederbord was aangesloten, de kabel hing er gewoon met een strap aan. Ik heb hem dan aangesloten, aan de hub en aan het moederbord ( daar slechts 2 kabels ??), en de PC loopt ZO rustig nu, alle fans draaien maar op een voor mij normale manier. Bedankt allemaal. Op het beeld onderaan zie je onder de reset switch geen kabel naar het moederboard lopen. 14 uren geleden aangepast door naxos
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden hèhè eindelijk rust in de kast 😁 toch fijn het nog even terug te melden 😉 1 Moi... Lolita Alizée
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen